NY0040 citizen promaster vraag

Bij de mijne voel je ook een duidelijke klik bij het verzetten van de dag. Lijkt mij verder geen probleem.

Ja serieus? Je hebt dus ook dat je het gevoel hebt dat je het tandwieltje echt moet verderduwen, overdreven gezegd?

Bedankt alvast

Maar moet je em dus ook echt duwen zoals in de video of gaat het heel soepel

Ja net voor het moment dat de dag door springt is er voelbaar extra weerstand

1 like

Wel vreemd dat de een dat wel heeft en de ander niet. Ik was net de retourbon aan het printen. Toch maar even afwachten dan… voor de duidelijkheid het betreft de 8204 en niet de 8203. Dit kan verschillend zijn in datum aanpassing…

Hier net even nagekeken, ook hier gaat naar beneden de dag verstellen stroef daarin tegen het nummer verstellen gaat soepel.
Hier het zelfde…in mijn ogen niet echt een probleem…

Ik heb de 8203

1 like

Zeker weten. Ik heb er zeker 10 in mijn handen gehad,

1 like

Ik heb er eentje sinds gisteren (8203) en draait soepel door.

1 like

Ik heb een 8204 in m’n NY0100 zitten en bij mij gaat de dag verzetten ook beduidend stroever dan het datumverzet. En ook met best een flinke klik en wat weerstand voelbaar. Ik heb laatst op een Engels forum gelezen over soortgelijke ervaringen.

Persoonlijk denk ik niet dat het een technisch mankement is. Als ik naar je filmpje kijk komt dit best overeen de mijne…

Just my two cents… Niet te bang zij joh…

1 like

Hier op WUS wat soortgelijke ervaringen.
Dus nogmaals: Gewoon een producteigenschap als je het mij vraagt…

1 like

Heel erg bedankt forum. Mijn zorgen zijn weggenomen👍

1 like

En hij functioneert ook goed toch? Zet ‘s nachts netjes de datum en dag verder? Dat is tenslotte het belangrijkste.