beste HF
heeft iemand van jullie ervaring met een citizen promaster … ik heb er een en ik merk dat de datum niet heel soepel doorgaat naar de volgende dag. is dat normaal bij dit uurwerk ?
hier een video van het horloge
alvast bedankt allen
Roy
beste HF
heeft iemand van jullie ervaring met een citizen promaster … ik heb er een en ik merk dat de datum niet heel soepel doorgaat naar de volgende dag. is dat normaal bij dit uurwerk ?
hier een video van het horloge
alvast bedankt allen
Roy
Niet normaal Roy zou super smooth moeten gaan… lijkt alsof je er moeite moet voor doen?
Inderdaad niet normaal. Zou ik even laten nakijken.
ja precies moet em echt met ‘kracht’ doorduwen … shit kan ik weer gaan ruilen bedankt mannen voor de hulp !
Dit gaat te moeilijk ja, hoe doet hij het zonder quickset? Gewoon met draaien van de tijd?
Weet je dat zeker? Dat is niet mijn ervaring met dit horloge. Ik vond hem ook erg ‘klikkerig’. Functioneerde overigens prima.
ik hoor graag van mensen met dit horloge hun mening, heb natuurlijk geen zin om een horloge terug te sturen voor noppes. sommige movements hebben zon klikkerige datum functies dus vandaar mijn vraag.
hier gaat het soepel …geen probleem…
bij het draaien voelt het een beetje alsof je forceert…
Heel raar, dan is inderdaad toch echt iets mis.
Terug ermee!! 🥲
Dat heb ik ook bij eentje. Je voelt even wat meer weerstand en dan gaat hij over. Zou het kunnen dat dat een eigenschap van de miyota 8203 is die bij de 8204 opgelost is. Uit mijn hoofd denk ik dat ik het maar bij 1 van mijn 3 heb. Ik maak me er geen zorgen over.
No problemo
bedankt voor je bericht. dit is de 8204movement dus dat zou niet logisch zijn …
Heel zeker…
Die is wel gaaf hoor !
Hi Roy, ik heb er 4, gaan alle vier prima, met jouw horloge zou ik ff teruggaan.
Heb je net de verkeerde verkocht
Die full lume, is dat een mod? Gaaf ding!
Dit is gewoon normaal met 8204 uurwerk.
Ik doe niet aan mods
Ik zie het