O nee ik ben nu ook digitaal!

Niks mis mee hoor, zo’n horloge.
Juist omdat alle horloges hier het liefst zonder gebruikerssporen moeten blijven, is dit een heerlijk werk / vrijetijdshorloge waar je niet op hoeft te letten.

Zelf zou ik ook voor een model met wijzers erbij gaan. (en liefst een kompas)
Mijn zoon wil er ook graag een, maar zijn nog wat te lomp voor zijn polsen.
(ook hij is gek geworden van horloges sinds we die van hem hebben uitgezocht)
Alleen heeft hij andere wensen aan een horloge.

pdr41 Schreef:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ik vind het
best een stoere klok maar om nu te zeggen dat je
hem nodig hebt om je andere horloges niet te
beschadigen is toch wel onzin ik ben met al mijn
horloges voorzichtig of het nu 50 of meer euro’s
kost dat is gewoon een gewoonte als ik er een om
heb

gr Pieter

Als er een iemand voorzichtig is met zijn horloges ben ik het wel. Wanneer ik een pad moet hakken door dichte bossages of in een boom moet klimmen om een overzicht op het water te krijgen heb ik toch liever een onverwoestbaar stuk plastic om mijn pols. We hebben het hier niet over comfortabel zitten op krukje met een hengel en een stukje brood eraan.

Of dit een gegronde reden is is ook helemaal niet belangrijk. Er stond ook een knipoog achter. En zoeken we niet allemaal excuses om weer een exemplaar aan te schaffen? Dan heb ik het nog niet eens over de tassen verzamelwoede van mijn vrouw want die kan er ook wat van. :smiley:

dreski Schreef:

  • Dan heb ik het nog niet eens over de tassen verzamelwoede van mijn vrouw want die kan er ook wat van. :smiley:

Haha, ik herken iets: Hier in huis zijn het (dames)schoenen.
Even snel geteld leverde 52 paar, laarzen en sportschoeisel niet meegerekend.

Mijn probleem is dat mijn vrouw helemaal geen verzameldrang naar schoenen, tassen of dat soort dingen heeft en ook nog eens geen horloge draagt;)

Holy Cow, je zou haast denken dat een horloge een gebruiksvoorwerp is :smiley:

Iedere klok heeft een bijbassende setting, en deze is voor jouw omstandigheden perfect, lijkt me.

Veel plezier ermee!

Groeten,

Martin