OA: Breitling Chronomat MOP

Ik dacht, laat ik eens een nieuwe trend starten op HF. De OA trend wat staat voor Oude Aanwinst.

Want we hebben allemaal wel een horloge welke amper draagtijd krijgt, maar waar we geen afstand van willen doen. Maar als deze dan draagtijd krijgt, dan vraag je je elke keer af waarom je hem niet vaker draagt.

Vandaar de nieuwe trend. De OA. Zo redden we onze oude beauties van de vergetelheid en gaan we even terug in de tijd dat we er wel trots mee rond liepen. En blijkt dat je ook nu ermee gezien kan worden.

Want voordat ik helemaal Rolex malloot werd droeg ik alleen maar Breitlings. Ik vond (en stiekum nog steeds) mooie stoere horloges met de riders op de bezel. Want ja, ze zijn daarin toch redelijk uniek. De Rolex bezet is een veel gekopieerde item, maar de bezel van een Breitling met zijn riders niet echt veel.

Zo ook deze schoonheid. Gered uit de handen van een horlogepooier. Hij deed het niet meer en praatte over dit model alsof het trash was. Dus voor een mooie prijs uit zijn handen gegrist en laten repareren bij een old school horlogemakert.

En je kan lullen wat je wilt. Maar deze Breitling band voelt veel lekkerder aan dan een Rolex oyster band. Eigenlijk net als de jubilee.

Afijn, hier is zijn moment of fame

17 likes

Nice!!

Nice!

Leuke intro ook :+1: