Obris Morgan : Project Caicos

Het nieuwe model van Obris Morgan.

Als dit het nieuwe model in de lijn van de Explorer en de Pradata moet worden vind ik hem wat tegenvallen. Ik ken de specs niet maar hier alvast wat fotos :

Uitgaande van de fotos, wat is jullie mening?

beter goed gejat…

Zo lijkt er inderdaad veel op!

Ik vermoed dat de Caicos beter te betalen is.

Mooi ding, maar niet mijn ding. De Pradata was mooier!

Zo vreselijk veel lijken ze niet op elkaar toch?

Knap! Maar ik vermoed alweer een veel te stevige lug-to-lug voor mijn polsjes.

Er zijn overeenkomsten, maar naar mijn idee evenveel verschillen.

Ik vind het jammer dat dat Caicos er zo groot op staat en dat de band gepolijst is, had ik liever geborsteld gezien. Denk dat ik deze ga skippen, Pradata vond ik mooier.

Iets minder saai dan de explorer imo nog niet erg boeiend. Ik vind modellen als de nevon en pradata leuker!

gr, HJR

ik vind hem heel aardig, de band is gelukkig niet glimmend, zo gepolijst vind ik nog acceptabel.

Onderste foto is wel leuk :slight_smile: Rest valt me wat tegen… Niet echt een eigen smoel.

Zo te zien dezelfde kast en band als de Explorer. Dus de maten zullen dan ook hetzelfde zijn.
Wel een leukere wijzerplaat en nu dus een datum aanwezig. Ziet er goed uit en zal ongetwijfeld weer in normaal staal, geblast en pvd zwart verkijgbaar zijn.

Ik ben het ook wel met H_j_r_ eens. De nevon was wat spannender en meer uniek. Dit is toch een wat ‘makkelijk’ design.

Keuze dus met of zonder datum?

T heeft wel wat v weg, maarnzou t geennregelrechtee kopie noemen. Beetje rolex sub en tudor snowflake zeg maar.

Ik wordt er iig niet warm van.

Ja dat denk ik ook!
Ik vind de Pradata ook (vele malen) mooier. Vind dit meer richting een 13 in een dozijn duiker gaan. Niet heel apart dus. Niet lelijk, maar de pradata bijvoorbeeld vind ik meer een “eigen” gezicht hebben