Weet wellicht iemand als is ETA of Soprod? Dareenboven de link on their sites heeft veel typos… niet goed voor wie als mij wil een duitse nauwkerig bedrijf, mieren…
Ze krijgen van meerdere fabrikanten uurwerken aangeleverd. Ze pakken wat er op dat moment beschikbaar is (wat er op de plank ligt). Vergeet niet dat Sellita en ETA uurwerken nagenoeg hetzelfde zijn. Soprod weet ik niet helemaal zeker, maar lijkt net als Sellita inderdaad ook ETA klonen te produceren.
Dat geven ze wel aan bij de papieren maar zal wel met leveren vanuit ETA zijn dat ze Sellita als optie hebben indien nodig. Maar dat is slechts een aanname van mij.
Ik weet het, maar vind dat het geen kwaliteit uitstraalt. Bovendien: nagenoeg is niet volledig. Ik vind dat je dat als klant idealiter hoort te weten voor aanschaf.
Bij Steinhart staat je uurwerk op de papieren bij je horloge. Dus op die manier weet je zeker wat erin zit. Ik denk dat ze je ook wel kunnen vertellen wat voor uurwerk er in je toekomstige horloge zal zitten als je daarnaar informeert. De klantenservice van Steinhart is uitmuntend.