Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
Ocean to Orbit only
Algemene Horlogepraat
septentrio
27 juni 2026 om 15:41
1
Jaja
@Timemachine
hier kunnen we los.
Of zitten hier nog eigenaars? Ook van de vorige Lhotse?
IMG_7793
3001×4001 1.4 MB
7 likes
septentrio
27 juni 2026 om 15:47
2
IMG_7802
3024×4032 1.68 MB
7 likes