Ocean's

De Ocean 2 van Steinhart kennen de meesten denk ik intussen wel.

Al dan niet op z’n door wr rubber omhulde lederen band.

En z’n broertje, de Ocean 2 blue

Oh wacht, zo ziet m’n Ocean 2 black er ook uit in 't donker :+
Ik bedoel natuurlijk

Maar nu is de familie uitgebreid met een Ocean 2 yellow

En er is ook een Ocean 2 orange. Ze hebben oog voor details om 't logo in de kroon van een passend kleurtje te voorzien.

Ook leuk om de two tone lume te zien. Doet me een beetje denken aan wat Omega heeft gedaan voor de duikers.

Overdag vind ik de orange leuker, maar in 't donker vind ik de lume combi van de yellow mooier matchen.

En voor de zomer (of juist winter8-)) een frissen Ocean 2 white

Lijkt me ook een ideaal hem/haar combi. De stoere zwarte voor hem en de frisse witte voor haar.

Ik kwam de witte ook al tegen op WUS en ik moet zeggen dat ik de witte zelf ook heel mooi vind…

Eric

Gave klokken. Mooie kleuren…

Niks mis mee. Zien er goed uit.(tu)

mooi, en wit is het nieuwe zwart;)

leuk… 510,- pfff!

(tu) mooie klokken!

als ik de laatste post lees en goed (budget) alternatief voor mijn “Grail” de PO :smiley:

Mooie lume op verder gave klokken (tu)

JanWillem Schreef:

(tu) mooie klokken!

als ik de laatste post lees en goed (budget)
alternatief voor mijn “Grail” de PO :smiley:

alternatief voor een po is er niet. of t moet een po full size zin. :wink:

maar ik vind t klokje ook een hele andere uitstraling hebben. wel een hele gave, daar niet van.

Ben met je eens dat de uitstraling heel anders is.
Bedoelde als alternatief ook niet een vergelijkbaar horloge, maar een klokje dat ik wel (heel…)graag zou willen en mogelijk wat sneller binnen bereik is ;). En beiden zijn duikers :smiley:

De uitstraling is inderdaad anders (lees origineler). Het gaat de goede kant op bij Steinhart.

Het witte model is best mooi, alleen 't logo vind ik wat prominent aanwezig bij deze modellen.

JanWillem Schreef:

Ben met je eens dat de uitstraling heel anders
is.
Bedoelde als alternatief ook niet een
vergelijkbaar horloge, maar een klokje dat ik wel
(heel…)graag zou willen en mogelijk wat sneller
binnen bereik is ;). En beiden zijn duikers :smiley:

snap wat je bedoelt. beide hebben iets stoers, maar misstaan ook niet onder n pak imho.

EvolutioNL Schreef:

Het witte model is best mooi, alleen 't logo vind
ik wat prominent aanwezig bij deze modellen.

zo zie je maar weer dat smaken verschillen. vind dat juist weer mooi en mis dat op mn oudere smp en dweller.

Ik vond deze klok sowieso al aardig. Maar deze oranje en witte versie vind ik heel geslaagd. De ‘two tone lume’ had van mij dan weer niet gehoeven.

gr, HJR

Erg mooi, en stukken origineler dan de eerst ocean!

maardein Schreef:

Erg mooi, en stukken origineler dan de eerst
ocean!

met zn glazen bezel en ringlock achtige chapterring doet ie me wel denken aan iwc en rolex. maar hij heeft genoeg eigen smoel voor mij.

vooral de kastvorm was voor mij de doorslag. die is strak, maar heeft ook mooie curves. hij heeft toolachtige looks met zn ringlock en groeven op de bezel n kroon. maar ook wat elegants met zn gepolijste stukken.

later begon ik ook meer de balans tussen de wijzers en wijzerplaat gaan waarderen. die passen bijna naadloos op elkaar.