ik kwam onderstaand horloge tegen van ochs und junior. nu weet ik niet of ik hem zou willen hebben maar ben toch altijd wel nieuwsgierig.
weet iemand wat dat palletje is aan de onderkant van de kast?
ik kwam onderstaand horloge tegen van ochs und junior. nu weet ik niet of ik hem zou willen hebben maar ben toch altijd wel nieuwsgierig.
weet iemand wat dat palletje is aan de onderkant van de kast?
Voor de sier en om de wijzerplaat op zijn plek te houden?
First off, what to do about the difference between exact local time, due to the breadth of any given timezone, and actual solar time? And what to do when that difference becomes even greater when clocks are adjusted for summer time? The button at six oāclock on the case allows you to lock the sun indicator at the midnight position and to adjust the local time independently, letting you sync them up properly.
Zie https://www.hodinkee.com/articles/ochs-und-junior-day-night-watch-introducing
ahh cool, thanks! ga ik even lezen ook dan
heeft iemand op het forum een Ochs und Junior?
Nou⦠als ik zo de site eens bekijk, en meer lees over de achtergrond van een aantal ontwerpbeslissingen (de functionaliteit op de dial, het verhaal achter de toolmarks, de steurleren strap etc.) dan vind ik dit wel een bijzonder interessant merk.
Gezien de prijs toch wel een wat lastig haalbaar, maar anders wist ik het welā¦
Interessant merk om te ontdekken. Innovatief en mooie designs. Wel exclusief spul.
Ik meen me te herinneren v wel. Weet alleen niet meer wie.
Filmpje van het palletjeā¦
Maar zonder palletjeā¦
Het verhaaltje van Bas en het ontbrekende palletjeā¦
jaaaa, die strap! helemaal gaaf!
Nice
Hoe bevalt die in de praktijk? Heb jij heb ook custom? Mooi dat contrast!
Bevalt goed. De 42 mm gaat prima door de ultrakorte bandaanzet. Ik hou van de reductie tot de essentie. Niets teveel op de wijzerplaat. De datumpunt is leuk en went vlot.
Eigenlijk zijn alle Ochsen custom, het is punt voor ze.
Leuk! Geniet ervan. Is niet een klok die je snel bij iemand anders ziet, dat maakt het wel bijzonder