Ode aan de Hamilton Jazzmaster Viewmatic

Sommige horloges blijven mooi om naar te kijken. Dit komt door hun tijdloze stijl en mooie afwerking. Wanneer ik mijn Hamilton Jazzmaster draag kijk ik gemiddeld 30 keer per uur op mijn horloge zonder te zien hoe laat het is. De art-deco stijl en geguiocheerde wijzerplaat zijn een lust voor het oog. Ik bezit de rose gouden variant. Een mooi detail vind ik de schroefdeksel (met glasbodem) die ook in rose goud is gemaakt. Vaak zie je bij horloges dat er gewoon een rvs deksel onder zit en dat oogt net even iets “goedkoper”. Na een post van Henrik waarin hij vroeg zgn fancy lugs te showen viel me pas op dat de Jazzmaster dit ook heeft. Hoewel ik in een slag verliefd was op het horloge ga ik hem steeds meer waarderen. Ik denk er zelfs over ook het stalen model aan te gaan schaffen. Over dit model is een hele goede review te vinden. Dit is de link. http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=1495636&rid=0
De fotos bij het artikel geven heel goed weer waarom iedereen dit horloge in zijn collectie zou moeten hebben. Ik heb geen aandelen Hamilton maar moest dit gewoon even delen. Hieronder nog wat fotos…


Vooral dat derde plaatje doet het 'm.

Krijg je die dames erbij??

dalecooper Schreef:

Krijg je die dames erbij??

Het is geen garantie maar wanneer je hem draagt verhoogt het zeker je kansen. :wink:

:d

horloge is mooi dames ook.

Maar goed dat je 'm destijds niet verkocht hebt :wink:

Groet
Mark

Nee dan had je voor die dames ook een nieuwe eigenaar moeten vinden…:D:D Maar inderdaad mooi horloge!

Mooie klok, bezit iemand deze nog?

2 likes