Ode aan de Omega Seamaster Ploprof

11 likes

Dat is een flinke jongen!
Gefeliciteerd, draagt die fijn op de Isofrane? Kan me voorstellen dat je hem redelijk strak moet dragen vanwege het gewicht.

1 like

Oww men… dit is een heel vervelend topic aan het worden :grimacing: :joy: #ineedone :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Draagt prima, maar moet idd wel strak.

Ben je 'm niet n keer zat? :innocent:

1 like

Vandaag nonchalante look. Kan dus wel @Bidle!

5 likes

Soms… en dan gaat hij ff achter slot en grendel. Maar komt tot nu toe altijd terug!

De Isofrane staat goed, vind de standaard rubberen band ook erg mooi erop. Dacht trouwens dat het een nieuwe aanwinst was,… geen idee waarom eigenlijk. ::slight_smile:

1 like

8 likes

Kom je in real life weleens mensen tegen die zeggen:” wow, een Proplof!!!” Of hoor je nooit commentaar?

2 likes

Hahah! Never, echt never!

Of wacht! Ja, mijn vrouw! “He gatver, weer dat ding!”

Zelfs mijn schoonmoeder (@anon50762135) valt het niet op…

3 likes

Is @anon50762135 een vrouw…?! Zie je ik wist ‘t…! :muscle:

1 like

Als cadeau weggedaan aan mijn neef. Ik vond het echt niet prettig dragen met mesh bandje.

Die neef passeert dan op het forum met de vraag of het horloge echt is en wat die dan wel waard is…

The lucky bastard.

1 like

Mag ik je neef worden?

2 likes

Het is een pracht horloge !
Staat hoog op mijn wenslijst.
Maar wel met meshband !

1 like

Ik denk dat mij neef me wel genoeg kent om me op horloges te vertrouwen. Is een beer van een vent en bij hem ziet het er niet zo kolossaal uit.

Ik alludeerde eigenlijk op de vele vragen die in dat deel van het forum de revue passeren.

Ik kreeg een horloge van merk X (meestal een model met een waarde van meerdere duizenden euro), is die echt?
Meestal niet, in het geval van je neef dus wel.

Mijn kinderen interesseert horloges niks, hopelijk verander dat anders krijgt mijn neef er nog een paar.

:flushed: