Oef mooi! Bronzen Panerai

Via Oceanic Time Blog

Ik vond de submersible gisteren nog niets, maar dit is duidelijk een horloge waar je even aan moet wennen. Ziet er heel mooi uit (moet ik dan toch mijn auto maar gaan verkopen :smiley: ).

Grail submersible. Wellicht kan ik straks mijn nieuwe sub laten weken in hoestdrank voor het zelfde effect??? :stuck_out_tongue:

Vleeshomp Schreef:

Grail submersible.

Yep, erg grail.

(daar koop ik ook een leuke motor voor)

Gaaf! Ben niet zo van de submersibles, maar deze kleur past erg goed bij de ouderwetse uitstraling van de duikersring. Mooie combi.

Mooi ding zal wel heavy zijn als t brons is…

Valt wel mee in vergelijking met rvs.
Soortelijk gewicht brons is 8,7, die van rvs 7,9.

Je hebt natuurlijk gelijk dat dit een gewichtige jongen is.

Ik vind de stalen versie mooier.

Veels te groot en daarbij moeten zel wel echt iets moois maken willen ze mij weer als klant…

Pers map is overigens wel mooi!! :slight_smile:

Alstublieft: Press Kit
http://www.pulli.com/sihh2011/PRESS_KIT_SIHH2011_English.pdf

Krijgt deze niet de bekende groene kleur als er veel mee gedoken gaat worden? Dan vind ik hem misschien nog wel vetter! :)-D

BreitlingBerend Schreef:

Krijgt deze niet de bekende groene kleur als er
veel mee gedoken gaat worden? Dan vind ik hem
misschien nog wel vetter! :)-D

Hij verkleurd idd, bekijk de press-kit anders even. De moeite waard! :slight_smile:

Bidle Schreef:

BreitlingBerend Schreef:

Krijgt deze niet de bekende groene kleur als er
veel mee gedoken gaat worden? Dan vind ik hem
misschien nog wel vetter! :)-D

Hij verkleurd idd, bekijk de press-kit anders
even. De moeite waard! :slight_smile:

:~ Gedaan, Hij vekleurd dus wel maar de dimensies veranderen niet.

Wat een prachtige klok, als ik de funds zou hebben… Heel erg bijzonder en geeft het wel iets persoonlijks dat hij dus overtijd die mooie groene gloed krijgt

wat doet brons eigenlijk op de huid, krijg je er misschien ook mooie zwarte polsen van?

Dit is het eerste horloge wat ik zie van Brons, ik weet het nog niet, dan geef je een vermogen uit en dan word dat ding groen???

Hoewel ik absoluut niets heb met Panerai begin ik het ding steeds mooier te vinden. Nog steeds niet in estethische zin, maar als geniaal ontwerp.
Briljant bedacht hoe het brons aansluit bij de (sub)marine historie van Panerai.
In dat kader slaat hun versie in keramisch materiaal of in carbon helemaal nergens op.

floris Schreef:

wat doet brons eigenlijk op de huid, krijg je er
misschien ook mooie zwarte polsen van?

Dit is het eerste horloge wat ik zie van Brons, ik
weet het nog niet, dan geef je een vermogen uit en
dan word dat ding groen???

Het horloge heeft een titanium deksel! Problem solved. :slight_smile: