Vandaag eens ervoor gaan zitten om foto’s proberen te maken van mijn Archimede Flieger NO Logo,voorzien van een Junghans JH687 kaliber.
Ben nog niet zo thuis in macro fotografie maar heb de tips op het forum doorgelezen en hier het eerste resultaat.
Oefening baart kunst!!
Doch als ik zo naar jou foto’s kijk, heeft de meester zich zelf overtroffen.
En ook de eerste foto vind ik bijzonder plezant. “een Flieger met een Vlieger”.
Deze week in de Xenos een fotostudio ( duur woord
voor wat het is) gekocht want ikzelf luk er niet
in deftige foto’s te maken.
Over het algemeen is er weinig tot niets aan te merken op de kwaliteit van de foto’s in het forum. Maar ik vermoed dat er meer forumleden als U R zijn die worstelen met de materie, en misschien daarom geen foto’s plaatsen. Als dat zo is dan missen we veel moois.
Is het een idee om de geroutineerde fotografen onder ons te vragen om bij de foto’s van de klokjes te vermelden hoe de foto is genomen, en met wat voor camera, trucs of accessoires? Er moeten goedkope oplossingen zijn zonder dat je een peperdure macrolens hoeft aan te schaffen op een peperdure spiegelreflexcamera.
We moeten er natuurlijk voor waken dat dit forum een fototoestelverzamelaarsforum wordt met dito merkencompetitie.
Voor echte macroscopie, bij voorbeeld foto’s van uw tourbillon of van het calibernummer van uw favoriete klokje, is het goed om te kijken op het internet bij digitale microscoopcamera’s. Eén keer niet buiten de deur eten met uw aanstaande verloofde, en u bezit zo’n klein wonder.
Geinig zoiets heb ik ook gekocht na wat lezen van tips over macro fotografie,het mooiste is natuurlijk volgens mij nog steeds daglicht maar ja als je zo’n dag als vandaag hebt
Geinig zoiets heb ik ook gekocht na wat lezen van
tips over macro fotografie,het mooiste is
natuurlijk volgens mij nog steeds daglicht maar ja
als je zo’n dag als vandaag hebt
Grappig, zo’n grijze dag als vandaag is imho juist het beste wat je je kan wensen op fotogebied…