Compleet met papieren!
En geen professioneel op de wijzerplaat.
Ben benieuwd wat die gaat opbrengen.
pakweg 4500,- ?
hans
Wel een lelijke aftermarket band met foute gesp…
Verder : kassa! voor de eigenaar…
Oei… Als die deksel ook werkelijk het referentienummer 145.003 in plaats van 105.003 had, dan was dit een schot in de roos geweest.
Ziet er goed uit, met een paar opmerkingen:
- Het serienummer van het uurwerk is niet genoemd in de beschrijving, en is niet zichtbaar op de foto.
- Jammer dat de gravure van de Hyppocampus vrijwel weg is.
- Had graag een betere detail van de wijzerplaat gezien, met name de benaming onderaan de wijzerplaat bij de “6”, en een foto waarbij het ietwat hoger geplaatste middenstuk van de wijzerplaat beter zichtbaar is.
Gokje qua eindprijs: Normaal tussen 3800 en 4800 Euro. Meerprijs voor het garantieboekje (waarin de referentie 145.003 WEL genoemd wordt) +400.
Crisistijd minderprijs -600.
Ik houd het op max 3800,00 voor dit exemplaar.
Leuk… Ebay eindprijzen voorspellen…
Papieren erbij, daar zijn wel heel veel mensen gevoelig voor. Ik denk 4350 Euro’s. Onlangs heb ik zelf nog mis gegrepen bij zo’n type die voor 1500 Euro werd aangeboden. De verkoper wist niet precies wat hij verkocht en het horloge was ook binnen een uur weg.
Hele mooie originele pre-moon speedmaster. Wat die waard is… het is een beetje wat de gek er voor geeft natuurlijk, maar zal denk ik tussen de 3.500 en 4.000 liggen. Laten we hem in de gaten houden!
Heb zomaar het idee dat de kleine onvolkomendheden én de crisis én de Oost-Europese sport om dit soort klokken tevoorschijn te toveren dit horloge niet verder laten oplopen dan 1900 euro. Volgens mij blijven de échte kenners van het toetsenbord af…
Wél spannend…
Ik ga voor de <2000.00
Gok 3750-4000
Zal ik voor het overzicht de geschatte bedragen bij “onderwerp” zetten?
Wordt een leuke competitie zo…
Jur / moderator.
ps, heb die van mij al gedaan.
Jur Schreef:
Zal ik voor het overzicht de geschatte bedragen
bij “onderwerp” zetten?
Wordt een leuke competitie zo…
Jur / moderator.ps, heb die van mij al gedaan.
Lijkt me leuk (tu)
Mijn bedrag is 4150 euro.
Denk dat de prijs mede dankzij de reeds gemelde onvolkomendheden niet al te hoog gaat zijn.
Mensen schrikken er toch een beetje van terug denk ik.
Doe maar, de oudere posts zijn niet meer aan te passen door ons zelf.
hans
hcptdg Schreef:
Doe maar, de oudere posts zijn niet meer aan te
passen door ons zelf.hans
En Hans niet stiekem 4500 euro bieden zodat je deze competitie kan winnen
Leuk, lekker spannend!
gr Ron
Niet gehinderd door enige kennis…
Ik verwacht 3.600 Euro.
3495,-
als eindbod.