Oei, pushpins!

Als je dacht om even de band te verwisselen… schiet die pin er serieus via de bovenkant weer uit. Daar staat natuurlijk spanning op en heeft een aardig litteken achtergelaten. Dus blijkbaar altijd tegendruk geven of desnoods tape plakken (dacht ik later aan). Beetje jammer weer dit. :stuck_out_tongue:

Is chrome op een kast een beetje te polijsten?

Chroom laat zich niet polijsten - daar is het te hard en te dun voor…

1 like

Chroom wordt lastig. Maar weet je zeker dat je niet gepolijst staal bedoeld? Dat is namelijk met een cape Cod doekje aardig krasvrij te krijgen. Wel zorgen dat je scherpe kantjes niet afrondt.

1 like

Hm, geen idee… hoe kom ik daar achter? De zijkant is rvs en bovenop is “chrome” dus wellicht wel? Het is vrij diep als ik zo met m’n nagel voel. Kan dat eruit met zo’n doekje? :slight_smile:

Als je een foto plaats van het horloge, heb je 99% zeker binnen enkele minuten uitsluitsel :slight_smile:

1 like

Als het gepolijst staal is en kras is vrij diep dan zal je eerst moeten schuren, steeds fijner en tot slot polijsten… Maar je haalt natuurlijk dan wel meer materiaal weg en dat tast de vorm van de kast aan.

Mss toch maar laten zitten dan…

1 like

Tja, ach… shit happens dan maar. Teveel moeite en met een beetje pech wordt het allemaal erger. Een horloge zonder krassen/putjes is toch eigenlijk onmogelijk, maar ik baal hier wel van. Ik probeer het maar niet te zien. Bedankt voor de reacties. :slight_smile:

1 like