Oeioei, steiner

wie heeft de zaterdag bijlage van de telegraaf gelezen ? een artikel over de nederlandse horloge industrie.
de verslaggever klikte schijnbaar niet zo goed met phillip steiner (maastricht) en zet hem in het artikel behoorlijk te kakken. geen reclame derhalve…

nee ik heb niks gelezen wat stond er dan in ?

Ik snap er niets van, afgelopen week bij hem geweest en dit snap ik echt niet.
Echt een superzaak met mooie spullen en dito mensen die passie hebben voor het vak.
Toen men ons een espresso aanbood kwam men erachter dat het apparaat het niet deed.
Prompt werd er door personeel voor ons bij de buren 2 heerlijke kopjes Illy gehaald.
Een ander iemand die bij Steiner was en een limited wilde kopen kreeg geld mee om eens lekker wat te gaan drinken op het onze lieve vrouweplein.
Een heerlijke middag gehad met als hoogtepunt toch wel het bezoek aan Steiner.
Ik kan me de negatieve verhalen haast niet voorstellen!

Kun je stukje even scannen en plaatsen?

Niks dan posief over Steiner aan deze kant! top zaak

Ach, verslaggevers zitten er ook geregeld naast en geven (mede daarom) ook niet altijd een even goed en objectief beeld.

Niels

Eerlijk gezegd kan ik mij de negatieve verhalen ook niet zo goed voorstellen.
In een ander topic hier op Horlogeforum heb ik gelezen hoe Philipp de problemen oplost van / en met klanten en het lijkt mij dat hij daarin z`n uiterste best in doet .

Groet Peter

Ik snap er ook helemaal niks van. Vorig jaar heb ik daar een tweedehands Seamaster Professional gekocht en aan de service die ik kreeg en aandacht die er aan mij geschonken werd, kan menig hedendaagse winkelier een voorbeeld nemen.

Het stellen van vragen via de site of direct is een verademing, omdat er eigenlijk altijd, althans dat is mijn ervaring, meteen gereageerd wordt.

Vandaar ook, dat ik heb besloten, om hoogstwaarschijnlijk opnieuw bij Philipp een horloge te kopen. Ik ga vandaag kijken in Maastricht naar een stalen IWC Portugieser Chronograaf (voor de liefhebbers: de IW371401). Mocht ik hem vandaag kopen, dan ga ik proberen, om ook eens een keer wat foto’s te plaatsen.

Groet,
Philip

Je moet niet alles geloven wat je leest. :slight_smile:
Ik heb nog nooit iets negatiefs gehoord/gelezen over Steiner.

Heb 'm gekocht! Mijn eerste IWC! Ik post nog even een “nieuwe aanwinst”, dus daar komt de eerste (snelgeschoten, slechte) foto te staan.

Groet,
Philip

Toch niet bij Steiner, want dat is een slechte tent.:stuck_out_tongue:

Haha, juist wel. Hou wel van een risicootje. Nee, alle gekheid op een stokje. Vandaag inderdaad bij Steiner gekocht en weer alle lof over de service! Zie andere draad voor foto.