Hallo,
Ik vraag me af waar ik het beste OEM bandjes van Omega kan kopen en wat ik van deze bandjes mag verwachten.
Geheel ook belangrijk is de prijs, wat voor prijs betaal ik voor een Gem. Omega bandje?
Hallo,
Ik vraag me af waar ik het beste OEM bandjes van Omega kan kopen en wat ik van deze bandjes mag verwachten.
Geheel ook belangrijk is de prijs, wat voor prijs betaal ik voor een Gem. Omega bandje?
Uit ervaring weet ik dat je ze het beste kunt kopen bij de Tourbillon boutique. Hebben veel op voorraad en hanteren normale prijzen. Gewone juweliers gooien er vaak nog een marge bovenop.
Zo kreeg ik een prijsopgave van 265 euro voor een leren Rado band.
Ligt er aan wat je zoekt. Ofrei heeft er wel wat op voorraad, Cousins UK wellicht ook en ook onze eigen Ferrie Schweitzer kan je vaak verder helpen. Prijzen? Ik heb geen idee - moet zeggen dat ik nog nooit een redelijk geprijsde Omega-band ben tegengekomen…
Menno
ik heb onlangs twee rubberen bandjes aangeschaft. waren 250e ps
Pff duur spul, zijn ze zoo goed? Is dat inclusief sluiting?
Ik heb nog een rubber band inclusief Cliplsuiting van Omega, gekocht eind december, echt heel mooi spul alleen toch iets te ‘dressi’ voor mij. Interesse kan je me altijd een pm sturen
NVT zie nu pas dat je een 45.5mm excuus voor de vervuiling
Hoi,van de week prijsopgave gedaan bij 2 adressen voor een lederen band met vouwsluiting voor een omega speedmaster 20mm hou je vast adres 1 465 euro en adres 2 510 euro!!! :((td)
Asociaal duur haha
Is het t ook waard?, super kwaliteit ?
Erg duur ind. Staal kan ik me nog voorstellen maar die lederen mogen goedkoper.
Ebay?
Hoi,van de week prijsopgave gedaan bij 2 adressen
voor een lederen band met vouwsluiting voor een
omega speedmaster 20mm hou je vast adres 1 465
euro en adres 2 510 euro!!! :((td)
Is wel origineel Omega maar toch geen normale prijzen!
Ik stuitte ook al op van die absurde prijzen tijdens het zoeken naar deze Omega band voor mijn SMP.
Erg mooi, maar ook erg duur.
Weet je dit allemaal wel zeker, die OEM Bandjes.
Ik heb op mijn omega seamaster een prachtig blauwe rubberen band zitten van enkele tientjes. Ziet er prachtig uit.
Volgens mij naait Omega je waar je bij staat… (excusez le mot).
Ja. Originele lederen banden zijn vaak erg duur, zeker als er ook een (vouw-)sluiting aan zit.
Er zijn zat “universele” aanbieders die voor veel minder geld, kwalitatief evengoede banden leveren. Het is allemaal wel mooi hoor, alles origineel, maar niet ten koste van alles denk ik dan. Misschien raar, maar ik vind dit trouwens alleen kunnen bij rubber of lederbanden, en niet bij stalen exemplaren.
Hirsch is ook mooi spul , maar liefst alles origineel.
Echter heeft Hirsch niet banden welke de mooie aansluiting geven tussen band en kast in 1 geheel…
Hirsch is ook mooi spul , maar liefst alles
origineel.
Echter heeft Hirsch niet banden welke de mooie
aansluiting geven tussen band en kast in 1
geheel…
Jawel, Hirsch Leonardo Medici.
Menno
Foto van WUS en ook nog aan een Omega PO Liquid Metal.
kijk ook eens op uhrband24.com
http://www.uhrband24.com/index.php?manufacturers_id=23
Ik heb er geen ervaring mee, maar zie wel goed geprijsde originele banden…
Na het zien van plaatjes van de Omega op een mooie blauwe band is het toch weer een beetje gaan kriebelen. Ik vind €350 voor de OEM Omega band en vouwsluiting te veel van het goede, dus ik denk dat ik voor een mooie Hirsch Heavy Calf ga. Kost een vijfde van de OEM band en staat naar mijn mening prima.
Geweldig die nieuwe PO. Mooi die band ook.
Hirsch is ook mooi spul , maar liefst alles
origineel.
Echter heeft Hirsch niet banden welke de mooie
aansluiting geven tussen band en kast in 1
geheel…
Valt best mee hoor…