Dat snap ik, maar als je zou stilstaan bij elk moment waarop je wordt afgezet, dan heb je geen prettig leven meer^^ Gelukkig ben je wel tevreden over het mes zelf. Wellicht moet ik ook eens zo’n hakbijl bestellen nu die in de bonus is
Een aparte maar zeer leuke verschijning. Veel plezier ermee!
IK stond op het punt die te bestellen toen die net geïntroduceerd was.
Maar met de kennis van het verleden heb ik dat niet gedaan,
en nog is de huidige aanbieding denk ik niet de eindprijs
“Afgezet” is wat overtrokken hoor, maar als je het full-price gekocht hebt nog voordat ze echt bekend waren, en hetzelfde product inmiddels standaard 60% goedkoper is geeft dat toch een unheimisch gevoel af en toe. Aan de andere kant, ik ben er blij mee, heb de carbon versie en gebruik hem veel.
Gaat geen BBQ meeting voorbij zonder dat ik hem bij me heb
Deze had ik nog nooit gezien.
Gefeliciteerd met deze aanwinst
Heel bijzonder horloge , je moet dan iedere keer wel even goed nadenken over hoe laat is
Is dat nou een vrij grove Deba in carbon- of white paper staal? Je verkoopt messen?
Edit: doorlezen had die vraag overbodig gemaakt. Grappig, mijn vrouw en schoonmoeder zijn Servisch, ik ben door heel Servië gereisd en noch ik, noch m’n vrouw hebben ooit zo’n mes gezien.
Het doet mij denken aan een grove Deba, een vorm die in Japan sinds 1700 gebruikt wordt om door grove graten te hakken bij het uitbenen van grote vissen.
Dat is inderdaad vreemd. Als ik googel naar “servisch koksmes” krijg ik toch echt dit soort units te zien.
Leuk horloge. Proficiat!
Ik houd wel van die aparte horloges.
Zit zelf al van dag 1 naar Seven-Friday te kijken, maar die grote kast houdt me enigszins tegen… Never say never…
Er blijken twee concurrerende entiteiten te zijn die die marketing-kreet gebruiken, van de ene weet niemand echt waar ze daadwerkelijk vandaan komen, de andere club zit in Spanje. Hmmm. Hoe dan ook, een oversized Deba van 60 HRC carbonstaal is geen slecht idee, ook al weet ik niet wat ik van zogenaamde “barbecue messen” marketing moet denken met dat hypermannelijke koken-op-kampvuur-met-een-leren-schort-en-een-stofbril. Maar goed. Terug naar de basis:
Geinig horloge, aparte manier van aflezen, leuk verhaal, gefeliciteerd, @Redchilly.
En mocht je binnenkort weer een oprisping van je messenfetisj hebben, ik zit al heel erg lang naar deze bad boy te loeren:
Excentrieke keukenmessen zijn leuk.
Bijzondere verschijning! Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Leuke NA! Heb vorig jaar ook eens gekeken naar een tweedehands model van dit merk maar gezien de vele namaakmodellen durfde ik het niet aan. Zo te zien heb jij meer verstand van het ontdekken van echte modellen! Veel plezier ermee, het is zeker een conversatie starter
Ik gooi het “bijltje” er ook bij neer Gefeliciteerd met de aanwinst
Gaaf ding hoor, heb zelf al moeite met normale einzeigers dus dit is helemaal rocket-science
Geniet ervan!
Die Güte stond ook op mijn vizier, maar vorig jaar toch gekozen voor een MKnife Moustache
Persoonlijk vindt ik die Güte vind ik heel mooi, ligt heerlijk in de hand, maar te dik voor fijn werk.
BBQ is bij ons namelijk niet (alleen) het macho “meer is beter” koken, maar gewoon de sport (en smaak) om zo puur mogelijk met vuur te koken. Denk aan dit soort dingen:
Iets dieper zoeken, dan vindt je dat die mensen uit Spanje het mes van de YT filmpjes hebben nagemaakt voordat ze het mes zelf zijn gaan verkopen, maar het ontwerp is echt van Almazan