Oeps, vergeten zich voor te stellen. Bij deze dan maar. :)

Hallo,

Ik ben Aldin, 20 jaar oud en een paar maanden al dit forum aan het volgen.

Ik was van plan om mij eerder voor te stellen, maar uit luiheid (gheghe…) stelde ik het steeds uit. Bij deze dus. :slight_smile:

Het enige merk waarvan ik momenteel een horloge zou kopen is natuurlijk Seiko. Het mooiste horloge vind ik de Seiko Sumo, de zwarte uitvoering welteverstaan. Helaas laat mijn budget het - nog - niet toe. Maargoed, alles komt met de tijd en hopelijk zo snel mogelijk. :stuck_out_tongue:

Mijn horloges:

Ik ga je geen welkom heten, want volgens mij voel je je al aardig thuis! :wink:

Mooie horloges en op naar de Sumo! (tu)

Hehe, zo voelt het inderdaad wel. :stuck_out_tongue: Dankje!

Al vrij bekend, maar toch nog van harte welkom!

Had de foto’s al eens gezien, maar alsnog welkom en met de meeste Seiko’s kun je niet misgaan. Heb er zelf ook een aantal.

Dobro došao na forum.
Welkom op het forum.

(tu)

Hartelijk welkom, en met Seiko zit je altijd goed.

Welkom (tu)

Martin

welkom bij de club met 'n tik … (tu)

Bedankt voor jullie ontvangst!

Beste Aldin,

Welkom hoor.

Zelf ben ik ook een liefhebber van de Seiko Sumo maar is de Mini Sumo, budgettair gezien, ook niet interessant. Persoonlijk hou ik wel van zijn day/date applicatie en hij kost niet zo veel. Heb gezien dat Rob van Monsterwatches hier wel enkele varianten in heeft.

Met vriendelijke groet
Geert

Mijn beste,

Aldin, hierbij wens ik je een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum.
Een forum waarbij onder andere de passie voor Seiko, zich op een warme belangstelling mag verheugen!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ja, die had ik al gezien. :stuck_out_tongue: Ik vind hem niet zo mooi en ik heb al een paar Seiko 5’jes vandaar, hehe.

Ik was bang dat hij te groot zou zijn (polsomvang 16,6 - 17 cm), maar op grond van deze post moet dat wel goedkomen: http://forums.watchuseek.com/f21/sumo-small-wrist-159938.html

Verder wacht ik wel tot er weer eens zo’n Sumo inkoopactie komt, waardoor de prijs dan hopelijk rond zo’n €320,- komt te zitten. :smiley:

-> Verder nogmaals bedankt voor jullie welkom!

Ik weet niet of je nog op vakantie gaat, maar in Bosnië zijn horloge’s ook
een stukje prettiger geprijst dan hier. Ik hoop er deze zomer een paar leuke
vintage’s op de kop te kunnen tikken. Het is maar een tip. :wink:

Welkom op dit mooie, leerzame (en dure…) forum! Met Seiko kun je nooit verkeerd gaan, volgens mij hebben we er allemaal wel 1 in onze collectie zitten (of in ieder geval gehad). Veel plezier hier!

Eric

Welkom en mooie klokjes. :slight_smile: Ik zie dat Seiko een vast plekje heeft bij jou…Ook het Seikovirus?

Welkom op dit forum

gr Ron

Hehe, ja daar lijkt het wel op :stuck_out_tongue:

Bedankt allemaal voor de reacties!

-> Die zwarte Seiko 5 gaat weg, ik voel mij er niet goed bij. Er komt wel een PVD BFK in zijn plaats, dus moet wel goedkomen. :wink:

Haha, u Bosni da kupujem satove bilo koje marke? Nikad!

Haha, een horloge van welk merk dan ook in Bosnië te kopen? Nooit!

:slight_smile: