Of je even je Rolex GMT wil afgeven op de beurs

Kwam vanochtend wat leuks tegen op Youtube, een restore service op de beurs in 8 minuten toeschouwer levert even zijn GMT in…Top service, na zeggen van mevrouw wordt er geen materiaal weggehaald de machine ‘‘blends’’ the metal en geeft aan dat het horloge nog een ‘‘untouched virgin’’ staat heeft.

Horloge staat binnenkort met deze omschrijving op Chrono vanuit Italië en mevrouw zelf staat in 2021 op de Rikketik ga maar alvast in de rij staan allemaal :grin:

4 likes

Daar is ‘ze’ weer :sweat_smile:

2 likes

Moet dus toch wat meer op het forum zitten, excuses haha!

2 likes

Knap hoor. Maar kan ze ook koken?

13 likes

Als dat in lijn ligt met haar polijsten dan vrees ik dat je niet verder komt dan een voedselvergiftiging

3 likes

Jazeker. Ze kan champignons bakken zonder dat ze krimpen.

15 likes

De droomvrouw voor horlogebezitters die weinig van horloges afweten, de nachtmerrie van horlogeliefhebbers :rofl:

2 likes

Ik zie gewoon een polijstapparaat … Met een harde borstel… ( bedoel het apparaat niet meneer die ernaast staat )

8 likes

:heart_eyes:

2 likes

How to fuck up a beautiful Rolex GMT Master II :confounded:

1 like

Jazeker. Ze kan champignons bakken zonder dat ze krimpen.

Whaha ik liet zojuist een beetje urine los

1 like

Hier zijn ze voordelig:
https://www.tenashop.nl/tena-men/incontinentie-verbanden-voor-mannen/tena-men-level-1/?gclid=Cj0KCQjwk8b7BRCaARIsAARRTL6eaqO9lI_jlgn4vUChQl-mgqzHF6YfQijPyT4TF2g0IVgDkgQc8RsaAigfEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Daar is best een flink stuk vanaf gegaan… maar het horloge was al niet echt fris.

Blenden/Polijsten met het uurwerk in de kast, bezel en band niet gedemonteerd :thinking:

2 likes

Demonteren? Gewoon snoeihard meepakken die handel. Hij zal blinken verdomme!

10 likes

Jullie kunnen er om lachen. Maar dit kom je dus overal en constant tegen. Denk je dat ze bij een AD verstand hebben van horloges? Of weten hoe ze ermee om moeten gaan? 9 van de 10 keer niet.

2 likes

Dus als je het metaal aan het ‘blenden’ bent, wordt dat ding achterlijk heet.
En waarom doet ze de afbuiging aan als er geen materiaal los komt?

1 like

Ben toch wel benieuwd naar de mening van een professional als @Dik op dit filmpje.

Ik ben geen Rolex liefhebber, maar bij het zien en horen van dit filmpje kreeg ik meer pijn in mijn buik dan ik zou hebben bij een viervoudigewortelkanaalbehandeling :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

En haar jongere broertje kan de Rubics cube oplossen in slechts 2 bewegingen. Genialiteit zit m vast in de familie…