Goede beslissing HF organisatoren!
Dank en alvast sterkte met de (ongetwijfeld toenemende) drukte gewenst!
Blijft erg geslaagd. Ik kijk nauwelijks TV laat staan reclameblokken, maar ik zag hem tot mijn plezier langskomen van de week. Ik moet dan altijd aan @HanDavinci denken. Ook een enorme womanizer. Hoewel ie geen paard kan rijden. Jammer.
Haha ja die is geweldig.
Look at your man, now back at me.
You’re on a boat with a man your man can smell like.
Maar get real Ide, wie zegt dat ik geen paard kan rijden? Dat heb je me nooit gevraagd.
Edit voor de dames: ik kan het dus wel, ik ben the full package baby
Zou je niet eens een lichtje aan doen? Schijnt slecht voor je ogen te zijn.
Of is dat een besparing?
Dat vertelde Deborah.
Ja anders komt doen Rolex er nooit
Alleen met een Stetson op de bol.
Ah, gezichtsbedekkende kleding, helemaal hip.
Ik ga het waarderen als je het eerst aan mij vraagt de volgende keer. Debbie heeft er weinig kaas van gegeten.
Je hebt me ook nooit gevraagd of ik Japans kan spreken.
Het hopeloos off-topic gaan van dit off-topic-draadje maakt duidelijk dat er een grote behoefte is aan off-topic.
De mouw heb je in elk geval al
@anon50762135EV gaat altijd offtopic. Volgens mij weet hij niet eens dat dit een horlogeforum is.
Huh? Ik ben een gouden korenaar uit hartje Twente met mien beide handen in de tuk. Waarom zou ik Japans spreken?
Hahaha sorry, slow day at work. Ik begin volgende week aan een megaproject, dan is de uitdaging er weer
Stiekem moet ik wel toegeven dat ik er wel een beetje tegenop zie… best spannend zelfs!
Ik weet niet of ik het nog kan… off-topic gaan…
Met een eigen topic om je volgen?
Nooit. Dan zeggen de kleine lettertjes in mijn contract dat ik tot 250.000 af mag tikken. Daar pas ik vriendelijk voor