Off topic weer open!

Op zich wel jammer. Vrij recent was de off topic sectie nog beschikbaar om te lezen, al dan niet met een omweg. Nu lijkt hij leeg te zijn. Misschien gaan de mods er eerst met een bezem doorheen om ze later weer vrij te geven.

3 likes

1 like

1 like

2 likes

Grote kans dat het weer opgepakt gaan worden ja… en… Damn!.. we zitten in de aanloop naar de GP van België, op het Circuit Spa-Francorchamps!.. Jottum… da’s een baantje dat qua layout vergelijkbaar is met de Nordschleife, maar dan slechts een derde van de lengte!..

Mijn Octaangehalte begint al toe te nemen! :slight_smile:# gasopdielollie

6 likes

1 like

Dát is een hele goede beslissing! :+1: :slight_smile:

1 like

top! Iedereen blij, of topic is off topic en algemeen gaat tenminste alleen over klokjes

2 likes

Klokjes?.. klokjes hangen we aan de muur, Ok?.. :smiley:

4 likes

Hulde!

Mijn beste,

Een plezante geste heren Moderators!!
Dank!!

Laat er ruimte zijn in ons horloge-samenzijn.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

9 likes

ik zie overigens nog geen enkel item in Off-topic. Een @anon50762135EV zal toch al wel een topic zijn gestart daaro?

:slight_smile:

1 like

Vanavond begint het. :roll_eyes:

3 likes

Dit doet me deugd! De laatste tijd waren er in mijn ogen teveel onzin topics in het algemene deel en dat komt de kwaliteit en de uitstraling van het forum niet ten goede. Laat de leuke, informatieve topics inderdaad lekker hier en stuur het gespuis naar off-topic.
(dan voeg ik me daar wel bij hen)

Mooi, ik heb er zin in!

Wel biecht ik bij deze vast op dat ik, wanneer ik posts zie die tegen het beleid zijn (racistisch, bullying), ik absoluut zo’n vieze vlagger ga zijn. Een collaborateur, zo je wil.

Enerzijds omdat ik daar echt niet tegen kan, en anderzijds omdat ik het in ons gestelde vertrouwen op prijs stel en het off-topic forum graag open zie blijven.

5 likes

Dat is niet vies. Je zal van mij de raarste dingen zien, maar racisme en cyberpesten hoort niet bij onze forumspirit :thumbsup:

Dat gezegd hebbende, @logie heeft er zin in!

7 likes

Hahaha snel die bips eraf geëdit, ouwe snoepkont die je bent!

2 likes

Rare dingen heb ik persoonlijk helemaal geen problemen mee (sterker nog: ik kijk ernaar uit :grin:)

1 like

Hahaha ja, ik had het gevoel dat ik weer net een tikkeltje te ver ging :relieved:

2 likes