Officieel stemtopic HFLE 2026

Een bericht vlaggen is beter zichtbaar voor ze.

Jur zit op dit moment in een kamertje met alleen een tafel en drie stoelen aan twee FIOD’ers uit te leggen wat een HFLE is.

14 likes

Bedankt voor de herinnering. Gedaan!

En ontvangen. :slight_smile:

Werkelijk geen idee wat er aan de hand is. Het betreft een nieuwe bankrekening (waarvan de gegevens die hier in de openingspost staan gewoon kloppen). Ik heb me laten vertellen dat het slechts een melding betreft, maar dat je wel gewoon kan betalen. Ik heb @Baseman gevraagd om ook even in dit topic te reageren en eventueel wat extra duidelijkheid te geven. Als mensen het niet vertrouwen, dat zou natuurlijk vervelend zijn.

Even geduld. Er komt vast nog verdere (aanvullende) uitleg …

5 likes

Voordat ik de bank ga bellen wil ik even wat dingen zeker weten:

• Krijg je alleen een waarschuwing, of lukt het overboeken ook echt niet?
  • Want als je zeker weet dat je geen tiepfout hebt gemaakt kan je zo’n waarschuwing gerust wegdrukken. De overboeking zal dan gewoon doorgaan.
  • Heeft iemand al geprobeerd om als begunstigde “CadBas Beheer BV” in te vullen? Wat gebeurde er toen?
  • De laatste betaling die ik heb ontvangen is van 21 juni. Heeft iemand die vóór de 21ste heeft gestemd ook zo’n waarschuwing gehad?

Ter geruststelling, dit is direct van de rekening in kwestie:

2 likes

Ik heb de andere naam ingevuld, zelfde melding helaas.

Ik heb net €0.10 overgemaakt als test

Overboeken lukt dus wel als ik de waarschuwing negeer, ik hoor graag of het aankomt.

Ik snap dat men er met €100 minder makkelijk over denkt :innocent:

1 like

Ik kon de melding niet negeren bij mijn bank. Als het niet bij elkaar past dan lukt het gewoonweg niet

Ik zal het ook nog een keer proberen.

Edit: Bij de ING laat ie me gewoon betalen, ook al zegt ie dat naam en rekeningnummer niet bij elkaar horen.

2 likes

@Baseman

Mijn €0,10 is dus aangekomen, ook ING

Ai, dat is jammer, er komt vast wel een oplossing voor

Dit is feitelijk wel logisch, daar de rekening op naam van J.S. Konst staat. CadBas is mijn BV, die ook een rekening bij de KNAB heeft.
Zou je nog eens kunnen proberen, maar dan gewoon J.S. Konst invoeren en de waarschuwing wegklikken?

2 likes

Ik heb het ook even getest.

Vanaf de ABN AMRO werkt het bij mij wel. Ik krijg wel (tot twee keer toe) de melding dat de gegevens niet overeenkomen, de eerste keer nadat ik de gegevens heb ingevoerd en de tweede keer als ik ga betalen. Als ik beide waarschuwingen negeer lukt het mij gewoon om geld over te maken.

1 like

Hier nu ook! Kennelijk is het vergrootglas er af😜

1 like

Melding ING genegeerd en betaald. & gestemd

Super. Dan kunnen we weer verder! Op naar de 100!

Waarschuwingen negeren en wegdrukken. Dat is trouwens ook bet advies van de bank zelf. Goed het nummer controleren en als je zeker van je zaak bent de overschrijving bevestigen.

Waarom ze opeens beginnen te waarschuwen kan niemand me vertellen.

Mocht je nu toch twijfels hebben: Neem dan gewoon even via pm contact me me op. Ik kan dan controleren of alles is goed gegaan en je dit desgewenst via een screenshot bevestigen.

2 likes

Serieus? Ze waarschuwen je en in 1 adem zeggen ze zelf dat je die moet negeren…

Niet negeren.
Wel even extra controleren.

Waar zit men op? Het andere stem topic blijft hangen :grin:

1 like

I am in :heart_eyes::face_with_peeking_eye:

3 likes

done! :slight_smile:

1 like