Officieel stemtopic HFLE 2026

Het druppelt nog steeds verder. Inmiddels zitten we op …. :drum::drum::drum:

42 stemmers !!
Ik kan natuurlijk nog niets zeggen, maar er begint een trend zichtbaar te worden… :shushing_face:

Maar er is nog ruimte voor meer. Dus laat je niet van de wijs brengen door vage waarschuwingen van de bank, volg je passie en breng je stem uit op jouw favoriete, unieke HFLE 2026 !!

2 likes

Ohhh dat betekent dus dat 18 mensen nog “even” moeten overboeken die wel hebben gezegd mee te doen. Top :wink: . Komen we nu alvast op een mooi aantal! :smiley:

Dit is wel handig om te benoemen idd. Wellicht ook toevoegen aan het eerste bericht hier? Vetgedrukt, gelijk bovenaan. Veel mensen lezen maar kleine stukjes immers…

2 likes

Betaald!

Rekeningnummer blijft nog steeds mekkeren dat het niet overeenkomt. Maar goed kon doorklikken. :+1:

3 likes

En alweer 5 anderen hebben zich door de compliancy-muur weten te worstelen. De vaart zit er weer in :man_running:

4 likes

Nog maar 5 dagen te gaan, de spanning stijgt…!!

1 like

Gestemd en betaald! Kan niet wachten

Wel ook hier de waarschuwing genegeerd en doorgeklikt

2 likes

Ook gestemd en betaald🤞

1 like

Gestemd en betaald!

3 likes

Gestemd en betaald :bear::mount_fuji:

2 likes

Dat noemen ze AI, slimpie :sweat_smile:

1 like

Dames en heren……
We naderen het einde van de stemperiode.
Wie nog de bezitter wil worden van een uniek HFLE exemplaar kan nog maar één dag invloed uitoefenen.
Welke kandidaat de meeste stemmen heeft gekregen weten we overmorgen. Dus grijp snel nog je kans voordat de stemlokalen gesloten worden en je wellicht spijt krijgt tot de volgende legendarische HFLE.

6 likes

Done, nummer 476 is voor mij…

3 likes

Laatste dag! Ik ben ontzettend benieuwd naar de uitslag én het uiteindelijke eindresultaat van mijn gekozen horloge! Kan niet wachten. :innocent::+1:t2:

1 like

Op de valreep nog gestemd! Ben benieuwd.

1 like

Stem uitgebracht!

1 like