Tijdens een van mijn internetspeurtochten kwam ik dit Italiaanse merk tegen. Qua styling zien ze er best leuk uit en kwalitatief lijkt het me ook geen totale crap. Kent iemand dit merk en nog beter, heeft iemand er ervaringen mee?
De prijs/kwaliteitsverhouding is best goed.
Ik heb een tijdje zo’n apparaat gehad. Voor het geld een prima bandje, stevige kast.
Op internet koop je de diverse modellen uit de “race” collectie voor een heel zacht prijsje. Kies wel een mooie kleurcombo, ze zijn er ook in tamelijk schokkende variaties waar je niet mee gezien wilt worden.
Maar nogmaals, zeker voor de prijs de moeite waard om te bekijken wanneer je verder kan nadenken als enkel het voor de hand liggende spul.
jazeker, ik kocht er een in 2006, bij juwelier caeyers in antwerpen. type marrakech… quartz, 100 meter water-resistent, stevige rubberen band met degelijke vouw-sluiting, chronometer.
perfect uurwerk,geen afwijkingen ook niet na lange tijd, heel zomers en opvallend horloge. nog maar éen maal de batterij laten vervangen, nooit iets mee gehad - netjes gedragen op dagen dat de zon scheen.
heb nu geen foto bijgevoegd maar het horloge is heel eenvoudig te vinden, met de toevoeging OT 1009
Ik heb er al jaren een, loopt keurig op tijd het is een dresswatch kwaliteit voor niet al te veel geld, met een mooie uitstraling, zeker de moeite waard.