Bandje en sluiting verkocht aan @OG_Ed. Fijne communicatie en snelle afhandeling van de deal. Het is prettig zakendoen met Ed!
Vandaag een ruil met @OG_Ed gesloten. Verliep allemaal vlekkeloos en vlot onder het genot van een drankje wat over de hobby gebabbeld. Dikke aanrader
Een mooie horlogeruil gedaan met @OG_Ed. Prettige en vlotte communicatie vooraf, en een bijzonder prettige overdracht. Ed is een ware liefhebber, een aanrader!
Mooi horloge van Ed overgenomen voor een prima prijs. Aanrader. En natuurlijk een leuk gesprek over het verzamelen en een ander mooi horloge mogen bekijken.
Gisteren heeft @OG_Ed een horloge van mij overgenomen. Hij herinnerde mij eraan dat ik een paar jaar geleden al eens een horloge bij hem had opgehaald. Dat schept natuurlijk al veel vertrouwen! Binnen 2 berichtjes was de deal al beklonken en de afspraak gemaakt. Ed komt 100% zijn afspraken na en is betrouwbaar. Plezier om zaken mee te doen!
De volgende keer zorgen we voor wat meer horloges op tafel en maken we er een kleine GTG van.
Deze week heeft een van mijn inmiddels ex-bandjes een mooi nieuw onderkomen gekregen aan de
van Ed. Vlot contact, een goede deal en een tevreden mede-HF’er
Ik kan Ed van harte aanraden om zaken mee te doen!