OG_Ed

Vorig weekend een horloge verkocht aan Ed. Aangenaam contact, betrouwbare koper !!

1 like

Paar bandjes gekocht van Ed. Snelle deal en evenzo levering.

Dank en groet
G.

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @OG_Ed.

Zeer fijne ervaring. Aanrader. Dank je wel en wellicht tot een volgende keer :slight_smile:

1 like

Erg positieve ervaring met Ed gehad. Persoonlijk contact door even te bellen en duidelijke afspraken m.b.t. verzenden.

1 like

Planet ocean overgenomen van @OG_Ed.
Wat een super horloge is dit.
zeer vriendelijk contact, afspraak wordt nagekomen en zeer aangename afwikkeling van zaken.
:+1: zekers aan te raden.

Superdank van mijn kant,

gr John

1 like

Horloge gekocht van @OG_Ed
Ik deed hem een bod, met de mededeling dat ik een horloge zou gaan verkopen die week en met dat geld het rond zou maken.
Na een akkoord van Ed, kreeg ik niet veel later een bericht van de koper van mijn andere horloge dat het vertraging op liep door covid.

Ed was gedurende het hele proces erg begripvol en geduldig. Zelfs toen hij zich een hak had gezet door zelf ook al weer wat nieuws te halen :rofl::rofl:

Overdracht uiteindelijk gisteren fysiek gehad. Horloge is precies zoals beschreven en de overdracht ging zoals hij hoort bij een HF (aan-)koop.

Niets dan lof voor Ed! Aanrader dus!

2 likes

Vandaag mooie deal gemaakt met Ed aka @OG_Ed we zijn het snel eens geworden, na overleg over de overdracht is hij hem komen brengen bij mij thuis (tegen benzine kosten :blush:) super Service Ed :ok_hand: even gezellig gekletst over de hobby samen met @Seumpie2 erbij :joy: zeker een aanrader en betrouwbaar forum lid, tot de volgende keer Ed :wink:

3 likes

Vandaag een horloge verkocht aan @OG_Ed.
Super aanrader!
Ed is naast punctueel, een man van zijn woord.
Het was gewoon een hele leuke en gezellige ontmoeting, met een goed gesprek over (je verwacht het niet) horloges :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t2:
Hartelijk dank Ed, graag weer.

1 like

Met veel snelheid en gemak een stel bandjes verkocht aan @OG_Ed. Prima!

1 like

Ed (@OG_Ed) heeft een bandje van mij gekocht. Vlotte communicatie en snelle seal.

Aanrader :grin:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @OG_Ed na kort en vriendelijk contact. Snel doorgepakt en afgesproken, even wat over over horloges zitten beppen, helemaal prima. 100% aanrader!

1 like

Vandaag horloge gekocht van Ed. @OG_Ed.
Snel overeengekomen, gezellige en vriendelijke contact. Fijne kennismaking en leuk om Ed te leren kennen.
Bedankt Ed.
Tot een volgende keer.

2 likes

@OG_Ed kocht een GS-gespje van me. Een transactie uit het boekje: vriendelijk en vlot. Aanbevolen!

1 like

Vandaag een horloge na een zoekertje verkocht aan @OG_Ed. Prettig contact, snelle reactie en gezellige overdracht met een kop koffie. Aanrader!

1 like

Bandje verkocht aan @OG_Ed, goed contact en fijn zaken doen. Veel plezier en wellicht tot ziens!

1 like

Mooie ruil met @OG_Ed gedaan. Prettige communicatie en leuke face to face afspraak gehad. Graag tot een volgende keer!

2 likes

Bandje gekocht van @OG_Ed. Waarheidsgetrouwe foto’s en beschrijving. Vlotte deal en verzending. Bovendien gewoon een aardige vent. Dank!

1 like

Bandje verkocht aan @OG_Ed aka Ed alles snel geregeld en had meteen het bedrag overgemaakt :+1:t2: de volgende dag had hij hem al om zijn Omega gedaan, snel en betrouwbaar forum lid :clap:t2:

1 like

Bandjes verkocht aan @OG_Ed . Fijne communicatie en snelle betaling.

:+1:t2::+1:t2:

1 like

Horloge gekocht van Ed. Een afspraak was snel gemaakt en direct dezelfde dag het horloge nog af kunenn halen. Fijne overdracht gehad en ben weer wat inspiratie rijker en illusies armer. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bedankt Ed!

1 like