De wind giert door de bomen, de zee is woelig en de bomen verkleuren en verleizen hun bladeren. Het is herfst, de dogen worden korter de duister treedt eerder in en kijken we uit naar ons volgende wensmoment, KERST 2009. Het lijkt me leuk om zo’n ruim 2,5 maand voor Kerst te zien wat jullie te wensen hebben op horlogegebied. Ik zelf ben op zoek naar een echte duiker in full metal met een diameter van minimaal 44 mm.
Nou, ik ben er wel zo’n beetje voor dit jaar, denk ik. Er is ook nog wat onderweg (MKII Kingston). Dat zal wel Kerstmis worden als’ie dan al arriveert. Ik heb niet zo’n groot wensenlijstje op dit moment (tja een vintage BP FF…). Op een andere plaats op dit forum heb ik al wel een balletje opgegooid voor een volgende freaky duiker: ZRC Grand Fond
Wat ik echt wel zou willen: een leverancier die 22mm brede S-straps kan leveren. De Amerikaanse webshops willen niet buiten de USA leveren…
Menno
EDIT: na de topic ‘regenachtige zaterdagmiddag’ te hebben bekeken, weet ik het! Een nieuwe camera met een MACROOOOOOOO-functie!
Misschien is een microscoop waar je een camera op kan monteren een idee?
Of een microscoop die je op de PC aansluit,kun je de beelden opslaan op de pc.
Kun je ook hele mooie macro’s maken(tu)
ik ben nu aan het sparen voor deze, maar of ik kan wachten tot kerst?
Ik kon toch niet wennen aan de Glycine, hoewel ik het een mooi horloge vind, heb ik hem aan een mede forum lid verkocht.
Dus dan maar mijn derde Oris.
Hey Koenta, ik heb vrijdag jl. de zwart oranje versie om gehad. die op mijn relatief dunne/smalle polsen toch best stabiel zat, deze klok is om elke pols fors met zijn 47mm, ik ben er nog niet uit, eerst nog maar eens afdingen bij de juwelier. Uit ander draadje begreep ik dat juwelier Reuyl uit Dronten nog wel eens goede Oris deals heeft, ik heb ze gisteren gemaild.