Oh Jee, wat nu?

Kist vol!

Ik weet niet wat ik moet verzinnen om haar te bewegen de 2 plekken op rechts te evacueren.

Wie wel?

Nieuwe kist kopen…

Vitrinekast kopen

Leuke collectie!

Zijn dat de originele end links op die Steinhart linksonderin? Zien er een stuk beter uit dan die op mijn O1Vintage zaten!

Ik zou die 2 minimonsters inruilen voor 1 echte monster. En dat ding rechts (rood bandje) bovenin samen met de staalgouden Seiko Premier voor een Max Bill Chronoscope.

Ik zou nog eens kritisch naar de huidige collectie kijken :).

Degene die de minste draagtijd krijgt verbannen naar een ander plekje.(onder in een la ;))

Ja, gewoon een kistje erbij kopen. De meeste mensen hier komen op een gegeven moment in die situatie terecht. 't is niet anders.:wink: Daarnaast kan het natuurlijk nooit kwaad om kritisch naar de collectie te blijven kijken. Zitten zeker leuke klokken tussen en We kunnen natuurlijk best nog een paar suggesties doen, maar alleen jij weet wat je echt leuk vind. Dus ja, wat er dan straks in deze ne die nieuwe kist komt te zitten, dat moet jij bepalen. Succes, man!:slight_smile:

Gewoon wegtiefen die dameshorloges, wat doen die überhaupt in jouw kist? Je legt jouw boorhamer toch ook niet tussen haar oorbellen?

Het mag iets subtieler…:wink:

Je koopt voor haar een nieuwe kist, dat schept ruimte in jouw kist…
Vervolgens koop je een aantal >40 mm horloges "voor haar…"
Met een beetje geluk draagt ze ze niet.(tu)
Wat jammer nou, ze waren best duur…X(

Dick

Ik ben niet zo’n kenner dat ik ze allemaal herken. Ikzelf houd quartz alleen als ze echt iets toevoegen en voor de rest wil ik zoveel mogelijk variatie in uitstraling en/of toepassingen. Als je er twee hebt die erg op elkaar lijken doe de in jouw ogen ‘minste’ weg. Laat ons eens weten hoe jij uiteindelijk je keuzen maakt…

Henkjan91 Schreef:

Leuke collectie!

Zijn dat de originele end links op die Steinhart
linksonderin? Zien er een stuk beter uit dan die
op mijn O1Vintage zaten!

Dat zijn inderdaad de originele endlinks. Ik draag het horloge regelmatig en met plezier.

Ik zou die 2 minimonsters inruilen voor 1 echte
monster.

Ik heb de mini-monsters net binnen en vind ze leuk! Een echt monster komt er vast wel een keer.

En dat ding rechts (rood bandje) bovenin

samen met de staalgouden Seiko Premier voor een
Max Bill Chronoscope.

Dat is een van de horloges van mijn vrouw. Torgoen gmt. Leuk ding.

Bedankt voor je aanbevelingen.

Bedankt voor de aanbevelingen, allemaal!

Een ding is zeker. Er komt geen nieuwe kist, maar er zal vast het een en ander geflipperd worden in de toekomst.

(:d

Geen kist, maar een kast…

+5 haha

Maar ik zou zeggen kijk eens naar je collectie en beslis of je wilt ruilen/wisselen omdat je iets niet of minder draagt. Wellicht kun je er van 2 bijvoorbeeld 1 duurdere maken?

En anders een kist erbij. Of een grotere kist ipv deze

Windhund Schreef:

Ik weet niet wat ik moet verzinnen om haar te
bewegen de 2 plekken op rechts te evacueren.

Wie wel?

dr n eigen kistje voor de verjaardag ofzo kado doen :smiley:

“schat, kijk eens wat ik voor ‘jou’ heb gekocht…”

Ik zou de twee het meest rechts verkopen :slight_smile:

Of twee andere…

Alles eruit voor die Breitling :smiley: :wink:

Goede tips!

Hopelijk heb ik dit jaar nog iets te vieren! Dan zou die Breitling het wel kunnen opvrolijken, Jeffrey!