Oh nee..weer een merk overgenomen door J.C Biver

En wel Zenith…

1 like

Ben benieuwd. Hij heeft een aansprekende CV en zo te lezen is het iemand die orde op zaken kan stellen bij een merk, beter dan dat het verdwijnt…

Soms worden onder zijn leiding wat minder verfijnde modellen geïntroduceerd, maar hopelijk blijft er ook in dit geval genoeg leuks over voor ons. Ik was overigens best tevreden met de modellen van Zenith, hopelijk pakt hij vooral overhead aan…

Oh dear. Is het merk net een beetje bijgekomen - en zeer ten goede “hersteld” qua looks van de collectie, van Thierry Nataf; gebeurt er dit…

1 like

Van

N

Naar

Naar Biver style

3 likes

My point - and fear - exactly…

1 like

Erger dan die periode kan het niet worden :smile:

2 likes

:scream: :dizzy_face::skull_crossbones::urn:

Nou heb ik een allergie voor Hublot en schaal daarom Zenith een stuk hoger in, zeker de El Primero, dus dit was even kokhalzen::

“This would place TAG Heuer at the entry level, Zenith in the middle tier, and Hublot on top,”

ow shit …

Dus koop 'm nu het nog kan tegen aantrekkelijke prijzen: De El Primero Tri Colori 36.000 VPS

1 like

Hublot was Bij overname niks meer dan een soort modemerk (MDM Geneve) waar hoofdzakelijk quartzwerkjes in zaten.
Nadat Deze boef het merk heeft overgenomen begon hij aan het uiterlijk te schaven en voorzien van bewerkte Eta mechaniekjes.
Rond die tijd was Zenith met zijn Elite en El Primero uurwerkjes echt wel een stukkie beter.

Nu de Hublots voorzien zijn van eigen werkjes, (maar ook nog veelal Eta) zijn ze onbetaalbaar geworden en in prijsklasse ver boven Zenith gaan zitten…en zo gaat Biver dit ook voeren.

Dat bedoel ik…
In alles verdient Zenith meer aanzien dan die voetballersklok…

Ik hou mijn hart vast :fearful: