Oh oh cherso/tirol

De jongens van oh oh tirol dragen altijd hetzelfde horloge, in de serie, in programma’s, bij jenssen. Dat zie je namelijk duidelijk aan de streep die in de band zit.

Nu zag ik zojuist een foto waarop het horloge van dichtbij te zien is, wie weet welk horloge het is?? (op foto klikken voor groot formaat)

http://www.bndestem.nl/regio/oosterhout/9008723/Jokertje-als-extra-kermisattractie.ece

Ik hoop geen horloge wat ik heb hahaha.

Anders gaat hij voorlopig de kast in.

:s

Shit ik denk dat ik het weet maar ik kan er niet opkomen!! effe zoeken!

kyboe gok ik!

Kan nooit wat zijn:)-D:)-D

jeronimo Schreef:

Helemaal mee eens.
Laten we dit forum een beetje op niveau houden.

Tsja, je weet nooit wat ze me al die schnabbels verdienen natuurlijk…

majary Schreef:

jeronimo Schreef:

Helemaal mee eens.
Laten we dit forum een beetje op niveau houden.

Het zou toch geen CVDK zijn he :slight_smile:

mcfr Schreef:

Tsja, je weet nooit wat ze me al die schnabbels
verdienen natuurlijk…

500 per aflevering per persoon en gratis vakantie, ik denk dat dat geld in een week op is als ze thuis zijn aan drank en lelijke kleding dus wat blijft er dan over voor een horloge?? denk dat het horloge gesponserd is, dus als die ellende weer op tv is op de aftiteling letten!

Ik denk dat er bij die barbie geen wijzers op het horloge staan maar de tekst adem in adem uit

Ik ken het merk Kyboe niet, even op google gezocht maar dat zal het vast zijn want je hebt ze namelijk ook in alle kleuren.

Goed he, weet ik ook eens wat!

Moest lachen om de barbie opmerking!!!

Ik gok blind op Davis of zo. Sponsor(d)en Gerard Jolig ook… Need I say more? :smiley:

De grootte doet me denken aan TW STeel, maar dat zal wel niet.

Oh Oh Omega? Schande voor het Haagsche volksdeel. Ik gun ze een dikke quartz met lekkende batterijen.

44magnum Schreef:

Ik denk dat er bij die barbie geen wijzers op het
horloge staan maar de tekst adem in adem uit

(tu) :smiley: