Haha…idd Wing!
Mensen behalve horloges, zijn het gemeente museum en het Mauritshuis alleen al de moeite waard van een paar dagen Den Haag.
Het Panorama Mesdag, de Passage, het Binnenhof enz. enz. krijgt u er als bonus bij. De frieten van Sergio Herman gewoon links laten liggen a.u.b.
Wat vaak over het hoofd wordt gezien is Museum Mesdag aan de.Laan van Meerdervoort. Eigenlijk een klein Gemeentemuseum Den Haag.
We zijn er langs gelopen maar het culturele absorptievermogen houdt een keer op…
Doen we de volgende keer!
Leuke buurt waar je zat. Wij wonen daar met veel plezier
'k moet toegeven… ik ben weg uit de Rampstad… maar in den Haag voel ik me altijd wel “thuis”… 'k weet niet wat het is… jarenlang heb ik elke week mijn auto door Den Haag geloodst onderweg naar cursus Edelsmeden… mijn Zusje woont er, en daardoor heb ik de stad wat beter leren kennen… Ik heb nog steeds een hekel aan in de stad rijden… maar gelukkig kom je vanuit de buurt waar mijn Zusje woont vrij eenvoudig per OV in het centrum… en daar kun je lekker dwalen…
'k was toen ook bij die Meeting, er zitten heel wat leuke horloge-winkels in de stad… leuk om een dagje te dwalen, en te window-shoppen…