Paar dagen daar geslapen, en wat rond gebanjerd.
Wat een schitterende stad, en dito bewoners
Hotel was vlak bij het vredes paleis, en op weg naar het centrum kom je dan nogal wat leuks op horloge gebied tegen. Met name het eerste kleine winkeltje aan de linker kant.
Breitling, Cartier, en vooral Rolex in mooie gebruikte staat. Net binnen zelfs een Christiaan van der Klaauw…
Excuses voor dit warrige verslag, ben door alle emoties zelfs de naam van deze firma vergeten .
Waar was dat kleine winkeltje?
Mag ik je dan bij deze alsnog hartelijk welkom heten in ‘mijn’ stad…
Noordeinde? Van Ravenstein-van Leijden?
Gegeten bij Publique, en na afloop hebben we geknuffeld met de mensen van het tafeltje naast ons…
Gekker moet het niet worden
p.s. het was dat kleine winkeltje
Watch-Site, Noordeinde 153…?
Die hebben mij als beginnend en nog vrij groen verzamelaar een poot uitgedraaid door twee gouden horloges voor veel te weinig geld in te kopen en voor veel te veel geld te verkopen. Zou me nu niet meer gebeuren…
O,o Den Haag, mijn geboortestad, de stad van mijn jeugd. The Motions, the Golden Earrings, later Golden Earring. Robbie van Leeuwen, achterin de straat wonend. Wim Deetman als student. Ik meen me ook nog Ross, de thrillerschrijver, te herinneren. Lief en ik reden er vorige week woensdag nog door heen. De Fahrenheitstraat, de Thomsonlaan, De Perponcherstraat, de Niebuhrweg. En ja, al die geweldige mensen. Ik zit nu weer af te kicken, hier in Arnhem (gaap).
Vroegah hadden we juweliers in de buurt: Vermaat op het Thomsonplein, Van Wijnen op de Thomsonlaan (mijn vader kocht daar zijn Certina, nu in mijn bezit). Al die lui zijn nu weg. Foetsie. Robert Vermaat, de kwelgeest in de buurt, is nu met zijn handeltje op de Dierenselaan failliet. De postzegelhandel (nu ook muntenhandel) op de Laan van Meerdervoort, Insulinde, ja! die is er nog. Toch nog wat over na vijftig jaar.
Mja mooie stad, stad met hele mooie plekken maar ook heel veel shit
Maar ben ook benieuwd waar je nu geweest vent toch niet bij Potma edelmetaal he
Vermoedelijk bedoel je Watch-site op het Noordeinde.
http://www.watch-site.nl/
Direct ernaast zat een tijdje de zaak van Gerard Nijenbrinks, Horlogeplatform. Geen onbekende in horlogeland.
Ja die naam zegt mij wel wat
Yep, Watch -site was het adres.
Bijzonder vriendelijk en informatief persoon…
Ondanks 2 andere "wachtenden " alle tijd en aandacht voor ondergetekende.
Als hij goedkoop inkoopt, en duur verkoopt, respect!
Respect? Elke winkelier koopt goedkoper in dan waar hij zijn voor verkoopt.
Dat is van elke winkelier het streven, lukt ze alleen niet allemaal.
Het Noordeinde…zucht…
Vroeger was het er qua horloges kieken wel wat spannender met Gaemers,Horlogeplatform,steltman en Potma…later Manbodh nog,maar die tijden zijn voorbij.
Potma vond ik altijd wel een leuke etalage hebben maar vond de kerel zelf maar een eikel:smile:
Dat is ook een engnek, klantvriendelijk bestaat daar niet😂
Dan zijn daar wss veel mooie vrouwen te spotten. Die vallen meestal op eikels met mooie etalages!
Idd, vriendelijke vent met leuke klokjes. Ook wat occasions.