Oh, oh, wat vind ik deze mooi, die blijft!

Via Marktplaats voor een prikkie deze in nieuwstaat verkerende Swatch Irony Petite Seconde ‘Moving Time’ (YPS412) kunnen overnemen, toen ik vanavond thuiskwam had mijn vrouw de envelop -waarin deze netjes in het originele doosje was verpakt- al in ontvangst genomen (en ze was nu eens niet verbaasd dat ik alweer een horloge had aangeschaft want deze had ik aangekondigd…;)).

De kobaltblauwe wijzerplaat, decentrale secondewijzer op zilveren achtergrond, wit-zilveren indexen en dito wijzers, zwarte binnenring, hoogglans kast (lekker dik) en lichtbruine lederband met gele stiknaad: ik blijf er maar naar staren, de ‘klik’ is enorm groot, dit is een blijvertje!

Kijk, dat zijn de betere aankopen.

Het is vooraf niet altijd goed in te schatten of een horloge je zal gaan bevallen. Maar bij deze is er voor jou in elk geval geen twijfel, en dat is mooi.
Geniet van je nieuwe aanwinst!!!

Deze vind ik mooi. Is het batterij of mechanisch?

Hallo Marcel,

Dit is een quartz.

Vriendelijke groet,

Kijk, dat bedoel ik dus. Als ik serieus zou gaan zoeken en kopen, vind ik er vanavond nog gemakkelijk vijf die ik leuk vind. Maar ja, dan zit ik straks met een hele zooi Swatches erbij. Ik moet me echt inhouden!:smiley:
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst!(tu)

Thanks; dit was voorlopig mijn laatste (Swatch-)aankoop, ben momenteel (erg) tevreden.

Proficiat!

TagEd Schreef:

Kijk, dat bedoel ik dus. Als ik serieus zou gaan
zoeken en kopen, vind ik er vanavond nog
gemakkelijk vijf die ik leuk vind. Maar ja, dan
zit ik straks met een hele zooi Swatches erbij. Ik
moet me echt inhouden!:smiley:

Is toch niks mis mee, het gaat om de lol die je ervan hebt!
Ja toch, niet dan… :wink:

Heb niet veel met Swatch, maar dit vindt ik een mooie(tu), proficiat!

Ik wist tot voor kort ook niet dat ze zulke modellen hadden uitgebracht, deze is van 2006, en in de huidige collectie zitten ook een aantal mooie (dan spreek ik over de metalen uitvoeringen hoor, want ik heb helemaal niets met de kunststof Swatches, die passen niet bij mij, alhoewel ik het marketingverhaal en verkoopsucces ervan wel heel interessant vind…).