Te koop aangeboden: Rolex GMT Master II (16710 Pepsi)
Het betreft een watch only U-serial (1997) met een nieuwe Pepsi bezel insert (via S&C) en de originele zwarte bezel insert. Op dit moment is er een jubilee op het horloge gemonteerd, welke op de foto’s zichtbaar is, maar ik verkoop de GMT enkel op de originele bracelet (78790, periode correct). Ik ga de bracelets op dit moment niet wisselen, dus ik kan geen nieuwe foto’s maken van het horloge gemonteerd op de Oyster bracelet.
De GMT is in zeer nette staat en loopt perfect binnen specs. Ik heb het horloge begin dit jaar gekocht bij een op het forum bekende handelaar waar het horloge een servicebeurt heeft ondergaan, inclusief 8 maanden resterende garantie. Mijn horloge staat te koop zolang een horloge waar ik m’n oog op heb laten vallen beschikbaar is. Vraagprijs voor de 16710 op Oyster bracelet met Pepsi bezel gemonteerd en zwarte bezel als extra is €9.100,-.
! De jubilee op de foto’s is niet inbegrepen in het aanbod !
Merk en model: Rolex GMT Master II 16710
Diameter: 40mm
Leeftijd: 1997 (U-serial)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2025
Factuur en/of certificaat: factuur handelaar bekend op het forum
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur voor afhalen
Conditie (krassen, werking etc): zeer nette staat, horloge loopt perfect binnen specs
Soort uurwerk en kaliber: 3185
Vraagprijs: € 9.100
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.