OHPF: Sinn Hydro S: U50 tegimented

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Schitterende toolwatch met verschillende losse banden: 2 rubberbanden wit en zwart gemaakt op16,5 cm polsmaat, canvas strap van Sinn met buckle, en de originele vouwsluiting tegmented. Het horloge verkeert mede door het staal in een zeer goede tot nieuwstaat.

Merk en model: Sinn U50 Hydro tegmented
Technische specificaties
jaar: 2024 eerste eigenaar
Diameter kast: 41
Dikte kast: ± 11,8 mm
Gewicht: ± 72 g zonder band
Bandbreedte (lug): 20 mm
Materiaal kast: German Submarine Steel (zeer corrosiebestendig staal)
Kristal: Saffierglas, anti-reflecterend
:ocean: Water- en drukbestendigheid
Water- en drukbestendig tot: 5000 m / 500 bar — extreem diep getest en gecertificeerd door een onafhankelijk instituut (o.a. volgens EN-normen voor duikuitrusting)
HYDRO Technology: olie-gevulde kast elimineert reflectie en condensvorming onder water, wat zorgt voor superieure leesbaarheid zelfs onder extreme druk. Door olie gevulde kast kan dit alleen met Quartz.
Zeer hoge betrouwbaarheid bij temperaturen: –20 °C tot +60 °C
:mantelpiece_clock: kaliber & functies
Ronda 715 Li – Swiss made quartz met EOL-functie (End of Life batterij-indicator) bij bijna leeg de wijzer verspringt dan per 2 seconde

Functies:
Uren / minuten / seconden
Datumweergave
Unidirectionele duikring (bezel) met klik en luminescente markering

:hammer_and_wrench: Constructie & details
Crown (kroon) bij 4 uur voor betere draagcomfort en bescherming

Lumineuze wijzers en markers voor uitstekende zichtbaarheid (zelfs in donker water)

Behuizing en bezel zijn bijna zonder reflectie dankzij olie-vulling en anti-reflectie behandeling
Vraagprijs: 2200
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

20 likes

Blijft een topper, die ik regelmatig draag. Ben echter wat meer geconcentreerd aan het dragen… zou de tudor die ik aanbood eerder weggaan, dan blijft deze…

7 likes

2100 euro voor deze complete sinn