Gisteren Baltic Auquscaphe overgenomen wat een fijne ervaring met Michiel Aanrader 100% top
Vandaag een hele fijne deal met @Ojjz
Twee horlogeliefhebbers, koffie/thee en een Toekan. Wat kan er misgaan zou je zeggen? Inderdaad, helemaal niets. Lekker ouwehoeren over dat wat ons tikt en een prachtig horloge mee naar huis. Volgende keer met bier en bitterballen of een BBQ
Dank Michiel, graag tot een volgende keer!
Vintage zenith overgenomen van @Ojjz, perfecte communicatie, netjes verpakt, mooie deal kunnen maken.
Thx
in een flitsdeal een mooie band aan @ojjz verkocht, fijn om te doen, maar dan duurt een brievenbus pakketje onverklaarbaar lang
Vorige week mijn Seiko type II âtietjesâ verkocht aan Michiel. De deal was al langer rond maar de overdracht vond plaats tijdens een kleine hf x speciaalbier meet. @Ojjz van s een 100% solide en betrouwbare liefhebber, HFâs finest .
Afgelopen week van @Ojjz een mooi horloge over genomen. Contact verliep super snel en het horloge had ik de volgende dag al in huis.
Super bedankt Michiel en graag tot een volgende keer!
Vorige week een deal gemaakt met Michiel om de vintage doxa van me over te nemen. Hij had enkele keren laten vallen dat ie geĂŻnteresseerd zou zijn als ik hem zou laten gaan. Vaak moet je dat op HF met een korrel zout nemen , maar hoewel Michiel pas een ander horloge had besteld was hij toch een man van zijn woord. Gewoon vlotjes de knoop doorgehakt . Thanks Michiel, je hebt me weer wat dichter bij de speedy gebracht
Op 01-01-25 meteen het nieuwe jaar ingeluid door een vlotte en prettige deal samen met Michiel! Een echte liefhebber en uiteraard zeer betrouwbare koper/verkoper. Tot de volgende keer weer.
Deze week een deal gemaakt over een Chronomaster. De advertentie was duidelijk en na een paar mailtjes was de deal beklonken.
Erg tof dat hij me zelfs âin the middleâ wilde ontmoeten.
Dank voor de lekkere koffie, gastvrijheid, verhaal en dat ik naar je andere toffe horloges mocht kijken. Top!