Ojjz

Van @Ojjz een tijdje geleden een horloge overgenomen. Verliep vlot.
Aanrader dus :+1:

1 like

Merci!

Ook ik heb een horloge gekocht van @Ojjz. Fijne transactie, vlotte communicatie en horloge was zoals beschreven. Doet niet moeilijk over ophalen dan wel verzenden en is niet te beroerd om hierover mee te denken.

1 like

Prima ervaring met Ojjz als koper van een horloge, bedankt voor de aankoop Michiel!

1 like

Fijne koper snel afspraak gemaakt en snel het geld binnen. Fijne transactie alles naar wens afgehandeld.
Zeer prettig kontakt gehad met ojjz.
Betrouwbare forumgenoot :grin::+1:t2:
Spooler

1 like

Zojuist mijn Zenith verkocht aan Ojjz. Aardige jongen, goed met afspraken en snel geregeld.

Weer een prime ervaring met @Ojjz erbij dus :ok_hand:

4 likes

Snelle en sympathieke deal met koper @Ojjz gedaan!!
Aanrader en graag weer :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!!

1 like

Ojjz heeft een Watch roll van me overgenomen. Prettig, vlot en vriendelijk, zoals het hoort. :ok_hand:

1 like

Wow, dat ging snel.
Mooie Dolce overgenomen van @Ojjz.
Duidelijke afspraken, lekker snel, vriendelijk.
Ik baal dat ik geen tijd had voor de vriendelijk aangeboden koffie.
Ojjz, top, dank je wel voor het mooie horloge en de service.

2 likes

Onlangs een prachtig horloge voor in de bergen overgenomen van Michiel : uitstekende verkoopbegeleiding ,alerte respons op vragen :ok_hand: :ok_hand: :+1: :+1: :+1:
Dus aan te bevelen !
Salut !

1 like

Horloge verkocht aan @Ojjz. Michiel is een vriendelijk persoon waar je blindelings zaken mee kan doen. Vlotte communicatie en snelle betaling. Kortom, aanrader!!

1 like

Ook ik kan mij hier aansluiten. Top deal! Snelle vriendelijke reacties en nog snellere betaling. Tot de volgende @Ojjz ! :+1:

1 like

Gisteren een horloge opgehaald bij Michiel. Fijne communicatie vooraf, goed meegedacht en uiteindelijk een hele toffe overdracht. Even wat fijne biertjes geproefd, ook daar gezamenlijke ‘hobby’.

Het horloge was teven een soort van graal en deze ervaring maakt deze NA extra bijzonder.

Aanrader is te voorzichtig uitgedrukt voor @Ojjz , meer dan forumwaardig :+1:t2:

3 likes

Gezellige mini-meet bij @Ojjz achter de rug en nu thuis met een NA. Van die deals waarbij het zo gezellig is dat je bijna vergeet te betalen zijn de leukste. Hopelijk tot de volgende!

2 likes

Deze week mijn mooie Airain aan horlogevriend Michiel @Ojjz mogen overdoen. Dat was- net als de vorige keren- een hele fijne zorgeloze deal. Een voorbeeldig forumlid en fijn persoon om zaken mee te doen. Helemaal goed op ieder gebied! Dankjewel man! :blush:

Heel veel plezier gewenst met deze beauty! :ok_hand:

3 likes

Goede ervaring met @Ojjz gehad. Is eerlijk over de staat en herkomst van het horloge, beantwoordt snel al je vragen en vraagt een eerlijke prijs.

2 likes

Leuke deal met @Ojjz gedaan, die ik erg blij kon maken met mijn Omega Dynamic. Keurige en leuke inruildeal van gemaakt, dus ik ook blij.

TL;DR:
Iedereen blij. Aanrader.

1 like

Zojuist een prachtig vintage horloge overgenomen van @Ojjz. We hadden hier al een tijdje contact over. Het lag even stil vanuit mijn kant, maar net voor mijn vakantie kwamen we een mooie prijs overeen. Michiel was bereid om het horloge voor me te reserveren en ruim twee weken te wachten. Het horloge was in nog betere staat dan de foto’s deden vermoeden, top dus. Michiel communiceert helder en vriendelijk en is een man van zijn woord. Daarnaast hebben we een leuk gesprek over horloges en nog wat gehad, dat waarschijnlijk nog wel een vervolg krijgt. Lang verhaal kort: dikke aanbeveling vanuit mijn kant!

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan @Ojjz en niks dan positiefs hier over. Zelden iemand zo enthousiast gezien over een horloge dus ben blij dat hij bij de juiste persoon is terecht gekomen.

Volgende keer zeker weer :+1:t2:

2 likes

Afgelopen week met pijn in mijn hart mijn Aquastar Deepstar verkocht. Zie ook; https://www.horlogeforum.nl/t/aquastar-deepstar-ii-steel-grey-3rd-batch/413371

Maar daarom ook wel weer blij dat deze bij een echte liefhebber zoals @Ojjz terecht gekomen is. Een prettige deal gesloten tegen een faire prijs. En bovendien een inzicht gekregen in zijn prachtige collectie :+1:

Groeten Robert

1 like