Ojvdb

Bandje aan Oscar @OJVDB verkocht en dat ging dermate soepel, dat ik dat gerust nog een paar keer zou doen :wink:

1 like

Horloge verkocht aan @OJVDB. Soepele transactie en aardige gozer bovendien. Aanrader!

2 likes

Bracelet overgenomen zonder enige moeite :+1:

2 likes

Horloge mogen overnemen van @OJVDB. De verzending en prettige communicatie, gingen inderdaad als de brandweer! (Zag op je voorsteltopic, dat je brandweerman bent.:wink:) Verder nog een mooie rode (:fire_engine: :smile: )NATO extra erbij gehad. Ik ben helemaal blij; bedankt Oscar! :+1::+1:

1 like

Bandweer rood! Veel plezier, blij dat hij naar een goed thuis is.

1 like

Via het gratis forum bood @OJVDB een bandje aan die perfect matched met mijn SKX009. Bandje ziet er uit als een nieuw, super netjes verzonden en dan ook nog eens vanuit het gratis forum. Ik ben er blij mee en Oscar zeer dankbaar.

1 like

G-Shock gekocht van @OJVDB vlotte communicatie en horloge keurig en goed ingepakt ontvangen.
Ben heel blij met mijn nieuwe aanwinst :sunglasses:

1 like

Vorige week heb ik een Seiko overgenomen van @OJVDB. Het uurwerk is goed afgesteld, loopt strak op tijd. Ben blij met mijn aankoop, Oscar bedankt!

2 likes

MM300 daarnet overgenomen.
Toffe kerel en alles was volgens afspraak.
Een aanrader.

1 like

Een Precista aan @OJVDB verkocht. Goed contact en vlotte betaling. :+1:t2:

Mijn Marathon heeft een nieuwe eigenaar / liefhebber gevonden in @OJVDB
Zeer vriendelijke gozer, fijn zaken doen! :+1:

1 like

Gisteren hele nette Crafter Blue overgenomen van @OJVDB en vandaag al op de mat! Goed verpakt, zeer tevreden :+1:

1 like

Mooie suede band overgenomen van Oscar @OJVDB. Snelle reacties en snelle verzending. Top! :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Oscar @OJVDB: snelle actie en prettige communicatie. :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Oscar. Snelle heldere communicatie en een leuk gesprek bij de overdracht. Bedankt Oscar!

1 like

Nato band overgenomen van Oscar, prima transactie en een prachtige band voor aan m’n Seiko :pray::+1:

1 like

Horloge verkocht aan @OJVDB.
Oscar is een sympathieke vent, goede communicatie en snelle betaling.

Voor herhaling vatbaar.

1 like

Bandje verkocht aan @OJVDB.

Soepele communicatie en alles verliep dan ook naar wens.

Veel plezier met de strap!

Mooi horloge overgenomen van Oscar.

Vlotte communicatie, snel een en ander overeengekomen, goed verpakt en supersnel (ondanks de “sneeuwlockdown”) is het pakket opgestuurd.

Top !!!