Ok ik zal me ook even voorstellen

ik zie dat veel mensen regelmatig lezen en posten, dus ik zal me ook even voorstellen…
Ik ben op mijn 16e aangestoken met het virus. Ik kreeg van mijn ouders een citizen automaat. Mijn eerst volgende aankoop was een Swatch irony chronograaf ( de secret agent) . Daarna nog een citizen automaat, een swatch automaat…daarna ging het iets harder met de aankopen…allemaal swatch, seiko en citizen.
nu ben ik iets volwassener geworden. En voor mij zijn mijn topstukken de volgende.

  • een Cartier must de ronde ( dus niet de must 21)
    -een IWC Porsche Design
    -een Poljot Navitimer blue angels
    -een garonne de luxe ( tonneau model, beetje franck muller achtig)met mooi eta uurwerk.
    die laatste 2 worden misschien niet als top merk ofzo gezien,…,en ze zijn ook goed betaalbaar, maar toch, ik vind het mooie horloges!!
    Wel ben ik blij dat ik met goedkopere horloges begonnen ben, ik kan die nu ook nog enorm waarderen!!!
    Ik draag alles zoveel mogelijk doorelkaar, hoewl ik uit moet kijken dat ik niet elke dag met die IWC ga lopen :wink:
    Verder Zijn mijn droomhorloges alles horloges uit de master serie van Jaeger le coultre. Dit omdat ik erachter ben gekomen dat jlc het enige echte manufactuur is! ze leveren hun caliber aan audemars piguet ( voor de royal oak), patek gebruikte voor hun chrongraaf uurwerken ook een basis van een andere fabrikant) girard perregaux ook trouwens…nou ja zenith ( maakt die alles zelf ? ) maar goed er zullen wel meer echte manufacturen zijn ( hahaha citizen is ook een manufactuur!) maar Jaeger le coultre is toch echt wel mijn merk ( hoewel ik er nog geen een heb)
    ook op mijn lijstje staan een panerai marina logo, een breitling Colt chrono ( leuk zwem en vakantie horloge). En een plat horloge van audemars piguet ( de ultra thin platina,…maar die komt er nooit, die zijn veel te duur).
    Nou ja en verder vind ik nog veel meer leuk, maar dat zal ik jullie besparen!!!)
    nou bij deze, ben ik ook op het forum!!!)

Welkom op het forum. En is zeker zo dat je aan minder dure horloges net zoveel plezier kunt beleven als aan de wat meer dure horloges.
Blijf posten op het forum, iedereen leert hier van iedereen…En ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren, en dat maakt het nu juist zo leuk…

gr,
Hans Mennink

Van Harte Welkom, Master-Fan

Welkom ook van mij!
Ik vind het zelf ook eigenlijk veel leuker om een goed en mooi horloge voor weinig geld te vinden … en dat is niet (alleen) omdat de middelen niet heb om “zomaar” 1000€ of nog meer neer te leggen voor een klokje!

Welkom hier.