oliverjw

Crafter blue voor de Marinemaster overgenomen van @oliverjw tegen enkel de verzendkosten!
Das toch even top!

Kreeg er zelfs nog een extra bruine rubberen band voor iets bij. Alles zeer netjes verpakt en verzonden.

Nogmaals hartstikke bedankt!

1 like

Vandaag bij @oliverjw een Marathon JDD opgehaald in Belgiƫ. Leuke ontmoeting en ik heb nog wat ander leuk speelgoed kunnen bekijken. Goeie deal kunnen sluiten en bedankt voor het sympathieke contact en gastvrijheid!

1 like

Een mooie Seiko duiker overgenomen van @oliverjw Communicatie en verzending gingen allemaal supersnel en binnen twee dagen het horloge mogen ontvangen. Aanrader!

1 like

Leuke ruildeal gedaan met Oliver.
Was even spannend met de aflevering op een ander adres door PostNL maar kordaat opgelost door @oliverjw door de straat af te zoeken :joy:

Volgende keer zeker weer in ieder geval :+1::+1:

1 like

Twee horloges in ƩƩn deal verkocht aan Oliver.
Heldere en snelle communicatie.
Aanrader!

1 like

G-shock overgenomen van Oliver voor een nette prijs.
Alles snel geregeld.
Dank weer!

1 like

Afgelopen week een horloge verkocht aan Oliver,

Fijne, correcte en snelle communicatie. En een snelle en vlekkeloze financiƫle afhandeling.

Ook direct bij ontvangst van het horloge even een berichtje sturen is iets wat Oliver gedaan heeft. Dat waardeert ik altijd enorm.

Al met al een goede gast deze Oliver.

Geniet in gezondheid van je mooie horloge @oliverjw !!!

1 like

Fijne deal gesloten met @oliverjw. Would recommend!

1 like

Afgelopen week een horloge verkocht aan Oliver. Heel goed contact en een vlotte afwikkeling. Van harte aanbevolen!

1 like

Deze week een horloge overgenomen van @oliverjw. Het contact was snel gelegd en de deal ook al snel beklonken. Al binnen een paar dagen kreeg ik het pakketje binnen… Maar die voelde wel typisch zwaar voor een kunststof horloge. :thinking:

Het argwaan verdween snel toen ik de doos openmaakte. :grin: Wat een leuke geste! :beers:

Nogmaals bedankt voor de leuke deal, Oliver. :clap: Aanrader om zaken mee te doen.

4 likes

Horloge verkocht aan @oliverjw
Snelle deal en afhandeling alsook een leuke korte ontmoeting.
Veel plezier ermee Oliver

1 like