Olivier Watches

Wat vinden we ervan? Ik vind hem erg leuk. Komt standaard met twee bezels die makkelijk te verwisselen zijn. Is er met drie kleuren wijzerplaten: bruin, donkerblauw en zwart (zonder datum).

Doordat ie geen lugs heeft lijkt me de 45mm prima te dragen

Prijs is 650 dollar met een Miyota en 850 met een ETA. Als de dollar weer beter staat ga ik er denk ik eentje bestellen.

Mooie kast en bezel, alleen die wijzers kan ik niet echt fraai vinden

Als de kast van staal was zou ik hem mooier vinden. Mijn jongste zoon heet Olivier, wellicht iets voor als hij ouder is (is nu 5).

Lichtblauwe secondenwijzer is erg mooi bij de meeste horloges.

Wijzers zijn imo echt te lomp. De rest gaat wel, maar voor bedrag koop ik een top Seiko.

Ik vind ze er wel redelijk uit zien, al had ik de minutenwijzer liever wat korter gezien op alle getoonde modellen en het datumvenster vind ik veel te groot. Ik heb wel vrede met de schuine datum mits er maar 1 datum te zien is en niet 3. En de bezels…die vind ik lastig. Ik denk dat de volledig bronzen bezel net iets te overheersend is en daarom zou ik liever voor de ander kiezen.

De Bruine plaat vindt ik het mooiste.

En is nog eens wat anders kan mij zeker bekoren!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Nice. Alleen hoop ik dat de kwaliteit van de gesp beter is geworden. Want de eerste batch vind ik bedroevend.

Kast en bezel erg fraai!

Ik begrijp dat er een versie zonder (plaatje 1) en met (alle andere plaatjes) datum is? Zou de eerste variant opteren, ben geen fan van meerdere data in een venster.

Inderdaad jammer dat de dollar is gestegen, zelf al een poosje aan het kijken naar een Helson Tortuga die ook 650 USD moet kosten net zoals een Citizen die ik enkel in de states kan vinden.

Ik vind hem wel mooi. Zit toch stiekum naar bronzen horloges te kijken. Magrette vind ik helaas niet mooi maar dit komt in de buurt.

Binnenkort ook zonder datum te krijgen, mooie klokjes!