Olma Caravelle. Het beste alternatief voor een Universal Genève Polerouter. Zelfde vintage tijdperk en op geheel eigen wijze een heel interessant en vooral kwalitatief horloge.
Niet in de laatste plaats vanwege de sterke supercompressor-kast (met originele fameuze crosshatch-kroon). Maar ook vanwege het dunne automatische uurwerk, de diepe gravure in de caseback en dezelfde maatvoering als de UG. Maar dit alles voor een fractie van de prijs.
Merk en model: Olma Caravelle ‘polerouter’
Diameter: 35/36mm
Leeftijd: jaren ‘60
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2 jaar terug
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): goed, scherpe kast, zie foto’s. Uurwerk loopt keurig.
Soort uurwerk en kaliber: ik dacht een AS1701, maar pin me er niet op vast.
Vraagprijs: 380,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.