Olma Sea Cup compressor : tips/advies voor bijpassend bandje

Ik heb een prachtige Olma Sea Cup overgenomen van Andy (Septentrio) welke ik deze week binnen krijg, alleen is het head-only dus ik zoek nog een mooi bijpassend bandje.

Ik heb een aantal ideeën en ben op zoek naar jullie meningen. Ik denk aan bruin eerder dan zwart.

Maar wellicht hebben jullie nog andere ideeën of tips?

Alvast bedankt voor het meedenken :thumbsup:

Het betreft dit horloge :

En deze Hirsch bandjes lijken mij aardig. Top to bottom…Denver, Kansas, Louisiana, Highland, Duke.

1 like

Tropic star :wink:

4 likes

Is dat rubber? Dat doet het helaas niet voor mij…slechts leer. (oei oei…over een open-deurtje gesproken…niet doen :wink:)

1 like

Ik zou er een buffel opgooien van 2 stitch.

1 like

Het is een vrij simpel horloge waardoor iets uitbundigere bandjes ook niet zullen misstaan. Een leuke rog, hagedis of struisvogel in een kleur naar keuze kan je ook overwegen.

1 like

Dank heren voor de tips en ideeën :thumbsup:

David, ik denk dat 2 of 4 van jouw selectie uitstekend gaan passen!

1 like

Op een compressor kast kun je ook een vintage-achtig bandje doen. Denk bijvoorbeeld aan de Colareb in tabakskleur:

Creme stiksel zou het erg goed moeten doen bij de plaat.

Dan is er natuurlijk een ordinaire strakke shell cordovan. De springfield in donkerbruin:

1 like

Ja dat is rubber. Maar dat past goed bij de compressor kast :wink:

1 like

:+1: Nrs 2 en 4 inmiddels besteld :grinning: eens zien wat die doen op de Olma (en de nieuwe Omega Genève)…

@Fate_Amenable_To_Change Chris ook dank voor de tips. Ik houd ze even in het achterhoofd…

1 like

Struisvogel donkerbruin :sunglasses:

1 like