Olof023

Ik heb van @Olof023 een Bracelet mogen overnemen. Ondanks nog geen ervaringen hier op het forum, gekeken naar de lange tijd lid en dat we zo goed als naast elkaar in Adam werken, snel afgesproken voor een F2F. Zeer prettige overdracht en product zoals omschreven. Dank je Olof en voor herhaling vatbaar ! :+1:

1 like

Bedankt voor de positieve waardering, genoegen was wederzijds. Wellicht binnenkort op dit forum een paar horloges in de blauwe sectie van mij vanwege een beoogde nieuwe aankoop en opruimwoede in de horlogebox. Veel plezier met de bracelet.

1 like

Een mooie Nomos club overgenomen van Olof. Aardige gast met een passie voor horloges. Advertentie kwam overeen met het horloge. En dit alles onder het genot van een goed kop koffie.

1 like

Vlotte en mooie deal overeengekomen met Olof. Nette communicatie en vlot verzonden. Aanrader voor het forum :+1: Bedankt @Olof023

2 likes

Vandaag een prachtige strapcode bracelet voor mijn BB58 ontvangen. Duidelijke en fijne communicatie. Erg tevreden met de aankoop en wellicht tot in de toekomst @Olof023 :call_me_hand:t2:

1 like

Thanks en veel plezier ermee!

Deze week mijn MoonSwatch aan Olof verkocht. Leuke, snelle communicatie en veel plezier met het horloge gewenst!

1 like