Olympic Games 2020 Speedmasters

In dit specifieke geval heb ik eerlijk waar geen voorkeur 321 versus 861… Briljant caliber either way.

Precies!

Als je moet uitleggen welke ‘limited’ je hebt zijn er duidelijk teveel van…

2 likes

Je kunt zeggen wat je wilt, maar deze is wel heel lekker

4 likes

De sets zijn al uitverkocht…

south-park-and-its-gone-meme

Ik lees dat het modellen zijn voor enkel de Japanse markt. Niet dat je er dan niet kan aankomen natuurlijk, maar maakt het wel iets moeilijker als je interesse hebt.

Ik vind die rode best wel heel gaaf. En anders dan de meeste bestaande modellen. Die Mitsukoshi en Gemini look-a-likes vind ik eigenlijk niet heel chic van Omega.

Ik vind dat keer op keer uitmelken van de speedmaster wat saai worden.

Stop de energie dan in nieuwe modellen vind ik. Verras ons.

Ik las dat je ze enkel persoonlijk bij een Japanse AD kunt reserveren, maakt het wel een stuk moeilijker dan, en ik vraag me af of ze zo de komende 2 jaar genoeg aftrek vinden voor 5x 2020 modellen

Pracht ding hoor die Speedy, ik heb zelf de meteorite dial gehad, maar de prijs staat in geen verhouding meer tot wat je krijgt. Die 1873 is een solide makkelijk te servicen handopwinder, maar om nu te zeggen dat het “haute horlogerie” is…

Zo’n klok zou je eigenlijk voor zo’n 2500,- Euro in de markt moeten zetten, en dan voor de limited editions een beetje extra.

2 likes

Ze zijn er iig weer op tijd bij, benieuwd welke limiteds nog zullen volgen voor de Spelen van 2020. Ze hebben iig nog even de tijd.

In ieder geval de moon landing 50th anniversary volgend jaar, blijkbaar heeft niemand Omega verteld dat het allemaal een hoax was