Hi,
ik heb een, goed gebruikte, oude olympic Quartz horloge ontvangen maar in deze op internet nergens terug vinden… er staat ook verder helemaal niets op dus ik verwacht er niet te veel van. vraag mij af welk model dit is, wat de eventuele waarde is en dergelijke. Alvast bedankt.
Model, geen idee. In ieder geval Nederlands merk.
Geen idee, maar het ziet er een leuk uurwerk uit én lijkt in originele doos
Zeker originele doos, vind hem zelf ook mooi, bijzondere is dat ik hem nergens kan vinden
Leuk ontwerp inderdaad, maar de waarde zou ik niet al teveel van verwachten.
Is niet zo bijzonder. Is oud, en veel verzamelaars animo is er niet. Een horloge uit de grijze, ouwe tijd van ruim voor het internet. Ik denk dat er meer merken en modellen zijn waar je niets over terug gaat vinden, dan modellen die nu nog interesse hebben van verzamelaars. Wat niet wil zeggen dat het geen leuke horloges (kunnen) zijn.
Wellicht staat er ergens een gravure van het typenummer? Verwacht overigens dat die informatie je ook niet veel gaat opleveren.
@Ruud, klopt, zijn nogal wat horloge’s gemaakt hè vroeger . verwacht er ook niet veel van. Er staat echt helemaal niets op, onder of tussen… mocht ik hier niet wijzer worden mail ik misschien foto’s naar Olympic zelf.