Jullie herkennen het vast! Ben ik een groot deel van de dag thuis, en dan staat TNT Post voor de deur met twee pakjes (= twee horloges! :D) precies als ik even een kwartiertje weg ben…
Om gek van te worden!! X(
dat ken ik …niet dat ik de hele dag thuis ben maar wel dat je er toch rekening mee houd en dat ze altijd op rond de zelfde tijd komen.
haast je je … zijn ze net die dag eerder …
Nouuuu… Kom ik op het postkantoor, blijken de pakketjes er nog niet te zijn! “Ja, meneer, ik zie hier op mijn scherm dat de chauffeur er nog mee onderweg is. Misschien kunt u het morgen opnieuw proberen…?”
tis ook niet gek dat het niet goed gaat met TNT, ik snap die lui niet hoor, rijden hele dag rond pakketjes te brengen terwijl er volgens mij in 70% van de gevallen niemand thuis is…tja er zijn mensen die gewoon werken overdag…of ze komen rond 18u…maar dan staat de ene helft van nederland nog in de file en de andere helft bij is bij de creche zijn kind aan het ophalen…maar goed, ze moeten het toch een keer proberen maar het ergste is dat ze het vaak (althans dat is mijn ervaring) bij de buren afgeven…dat mag helemaal niet volgens mij, ik wil helemaal niet dat het bij de buren wordt gedropt, wat nou als ik niet goed met mijn buren overweg kan…vooral zo doorgaan TNT!..zoooo ik heb gezegd:X
Waar ik me aan erger is idd dat ze langskomen terwijl ik aan het werk ben maar dat ze dan de volgende dag langskomen! Leg dat pakketje meteen bij het postkantoor neer dan haal ik het wel op!
Lees mijn ervaringen met TNT maar eens in het vintage deel; over de ‘tijgeroog’ wijzerplaat. Het zijn bij mij de mensen die bezorgen die er voor zorgen dat het nog -een beetje- goedkomt. De vaste bezorger probeert het altijd aan het einde van zijn rit nog een keer. Zonder dat ik dat vraag van 'm. Ook de mevrouw achter het loket van het postkantoor doet haar best. Maar ze kan ook niet veel beginnen. Laat staan als het omnummersysteem (vanaf een buitenlands nummer naar een NL nummer) niet blijkt te werken…
TNT heeft haar post-en pakketafdelingen helemaal gescheiden. De gewone postbezorger heeft geen pakketjes meer bij zich. Dat is allemaal TNT-pakket geworden. Met alle gezeur van dien. De site van de Douane is er ook heel erg duidelijk in:
De Douane heeft geen informatie over waar uw postpakket is. Het post- of koeriersbedrijf kan u vertellen waar het pakket is en of bijvoorbeeld de douaneafhandeling inmiddels klaar is. De Douane heeft hierover geen informatie. UW PAKKET LIGT ALTIJD BIJ HET POST- OF KOERIERSBEDRIJF, NOOIT BIJ DE DOUANE !
Jullie herkennen het vast! Ben ik een groot deel
van de dag thuis, en dan staat TNT Post voor de
deur met twee pakjes (= twee horloges! :D) precies
als ik even een kwartiertje weg ben…
Om gek van te worden!! X(
Sorry, maar dit moest ik even kwijt…, zucht…
En volgens mij kun je em pas de eerst volgende werkdag op 't postkantoor ophalen
Jongens, bedankt voor jullie medeleven! (tu) Als ik jullie niet had…
Afijn, vanochtend heb ik op het postkantoor twee pakjes opgehaald, waar ik nu heel blij mee ben! De foto’s volgen zodra ik wat meer tijd heb.
Jongens, bedankt voor jullie medeleven! (tu) Als
ik jullie niet had…
Afijn, vanochtend heb ik op het postkantoor twee
pakjes opgehaald, waar ik nu heel blij mee ben!
De foto’s volgen zodra ik wat meer tijd heb.