Omanido

Een tijdje terug een Archimede pilot verkocht aan oscar2. Eerst goed contact via de mail om uiteindelijk op Rotterdam CS de overdracht van het horloge te voltooien. Een nette heer met steeds groter wordende interesse in automatische horloges. Kortom prima communicatie en een betrouwbare persoon om van te (ver)kopen. Bedankt en geniet van de Archimede.

1 like

Junkers verkocht aan Oscar, prima en vlotte communicatie en dito afhandeling. Aardige kerel ook. Aanrader!

1 like

Ik sluit mij hierbij aan. Horloge verkocht aan oscar2. Goede, nette communicatie, prompte betaling en niet onbelangrijk, een bericht dat alles goed over is gekomen. Zoals het hoort! Bedankt!

1 like

Fijne ervaring ook met @oscar2!
Keurige heer; goede communicatie en hij kwam het horloge zelf bij mij thuis afhalen.

Veel plezier met de Vostok en ik verwacht foto’s van die nieuwe Grand Seiko op het forum zogauw u terugkeert uit Japan! :slight_smile:

1 like

Aan Jan / @Omanido twee banden verkocht .
Fijne communicatie en een snelle en correcte afhandeling!

PS. topictitel aangepast.

1 like

Zeer goede ervaring met @Omanido. Heldere communicatie en alles conform afspraak. Ik ben blij dat mijn prachtige P.50 van G. Gerlach bij hem in goede handen is. Aanrader :ok_hand:

1 like

Orient Bambino horloge verkocht aan Jan.
Fijne communicatie, snelle en fijne deal.
Bedankt @Omanido en veel plezier mee.

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Omanido.
Jan is een prettige persoon komt zijn afspraken perfect na.
Een aanrader

1 like

Klok verkocht aan Jan (@Omanido). Goede, snelle communicatie. Fijne koper!

1 like

Een horloge verkocht aan Jan en dit verliep bijzonder prettig. Prima contact, snelle betaling: helemaal top!

Ik beveel Jan van harte aan en zou graag nog eens zaken met hem doen!

1 like

Jan heeft me geholpen een horloge via via te verkrijgen wat ik al heel lang zocht. Snelle communicatie, snelle betalingen, meedenken over oplossingen. Top!

1 like

Zeer smooth deal met @Omanido gehad super snelle communicatie en afhandeling echt een aanrader !

1 like

Ontzettend prettige deal gehad met @Omanido
Prettige communicatie en vlotte betaling.
Absoluut voor herhaling vatbaar!
Bedankt Jan!

1 like

Nu een paar jaar later wederom een bijzonder prettige deal gehad met @Omanido
Dikke vijf sterren!:star: :star: :star: :star: :star:
Bedankt!

1 like