Om het nog moeilijker te maken:
Inruilen dan tegen de Speedy
Zonder enige twijfel: Zenith.
Heb ik inderdaad ook al eens naar gekeken. Niet verkeerd, maar ik ben in beginsel niet echt een IWC man. Horloge vind ik wel mooi, maar zit wel net wat meer aan de sportieve kant voor mijn gevoel. Zenith bijvoorbeeld is dan iets dressier. In een dergelijke ontwerplijn is dit nog wel een grail voor me:
Dát is je antwoord. Die nieuwe Overseas Ultra Thin is van de mooist denkbare horloges, wat mij betreft.
Als je je gehele collectie eruit doet, hoef je nog maar de helft bij te lappen
gaat me toch net te ver. Maar als ik nu alles zou kunnen inruilen op dat apparaat zouik het direct doen…en dan de Speedy meteen weer terugnemen.
Nou, dan zou ik het eens wat tijd geven. Deze uitvoering is net nieuw, en hoe geweldig het merk ook is, de nieuwprijs bij de VC dealer (22k dacht ik) wil nogal eens wat schelen met een jonge occasion. Ik denk dat je over een jaar of twee à drie een heel eind komt.
Kan ik in de tussentijd nog vijfentachtighonderd tussenstapjes maken…
Als de Genta Ingenieur te sportief is, dan is een vintage ingenieur misschien wat? Er staat er een te koop op het forum. Wel een vrij fors horloge.
Voor een dergelijk type voor mij wat te groot. Ook geen echte beach to boardroom. Wel mooi verder.
Deze railmaster vind je niet irl!
Is gefotoshopped.
Ko
Jup…I know.
Maar het zou wel een topper zijn!
Ko
En of! Die zou ik serieus overwegen als hij rond 39mm was.
Met cal 8400 erin, dus 16mm dik, nee dank je
Voor mij de GS van deze twee ivm het sublieme afwerkingsniveau. Hebben ze dit model overigens bij de Seiko boutique liggen in Amsterdam? Was er vorige week nog en heb deze niet zien liggen.
Zenith met een neuslengte!